Graduation U.F.B.

Acum 3 saptamani, m-am bagat intr-o chestie ce la inceput mi s-a parut funny, dar pe parcurs s-a dovedit a fi horror. Mi se nazarise mie sa organizez festivitatea de absolvire. Si uite asa a inceput totul…

Umblatura pe drumuri de dimineata pana seara, bani de strans la 12 noaptea, telefoane la 2 dimineata, libere de la munca, credit consumat in doar 3 zile, intalniri peste intalniri peste intalniri. O adevarata harmalaie. Ramasesem singura in cursa pana intr-o zi, cand, deja depasita de situatie, m-a sunat ea – Vio, colega mea de la intensiv si s-a oferit sa ma ajute.  Varsta si-a spus si ea cuvantul, fiind mai mare decat mine cu vreo 10 ani si mult mai echilibrata, mi-a fost de un real ajutor. Si uite asa, usor, usor, le-am luat pe toate la rand, pana pe 24 iunie, cand a avut loc festivitatea.

Vineri, m-am trezit de dimineata si eu si Vio, fiecare plecand in treaba ei. Eu dupa sucuri si sampanie, ea dupa flori si prajituri. La facultate, ia – numara robele, separa-le, scrie diplomele, invitatiile profesorilor si apoi, cu listuta in mana, fiecare student intra sa-si ia roba. In 4 ore, n-am avut timp sa fumez nici macar o tigara. Si pe langa asta, m-am ales si cu o raguseala de toata frumusetea, de abia mai pot sa vb. Dar, per ansamblu, a iesit ok, toata lumea fiind multumita, dovada fiind aplauzele din toata inima si multumirile pe care le-am primit la final.

Cam asta a fost:

Organizatorii!

Va urma…

Lasă un răspuns

