In lupta cu puterea

Arde carnea pe mine cand va vad cum mintiti

Cum furati de la noi…si zambiti!

Luati de la copii, de la mame, de la tati

Dupa care tipati ca prea mult ne ajutati!

Sa muncesti tu o luna, sa ajungi la chenzina,

Sa ai frica sa-ti faci un plin de benzina:

Dar n-ai de un` sa stii ca din coloana oficiala

Se vede mai frumos tot ce este afara…

Sa mergi tu cu copil-n magazin, el sa vada

O ciocolata – tu sa spui ca e stricata:

Dar n-ai de un` sa stii ce-i aia nivel de trai!

Noi suntem statistica, iar tu trai pe vatrai.

Te-as da la programul rabla pentru politicieni:

Nu te doare gure cand vorbesti despre cetateni,

Despre popor, despre viitor,

Cand tu nu oferi ceea ce oamenii vor!

R: In lupta cu puterea pentru tot ce e al meu,

In lupta cu puterea, ca m-am saturat de greu,

In lupta cu puterea suntem

Ne-am saturat sa va credem!

Spune-mi tu cati ani mai vrei sa minti,

Ca sunt satul de hoti care se dau sfinti.

Cat crezi ca mai induram cuminti?

Ca-n jurul meu lumea strange din dinti!

Asa nu se mai poate: miliardele

Imprumutate s-au dus toate, fara rezultate.

Poate vrei sa mai promiti ceva

Stii cine-o sa creada? Fix nimenea!

Faci legi, dai legi si te legi,

Dupa care te dezlegi, ca tu faci legi.

Vrei zambetul meu – paravanul tau,

Vrei viata mea ca sa te urci pe ea.

Reprezentam treptele pe care te urci

Cand o sa plece toti, sa vedem pe cine te urci.

Prin tot ce faci esti contra mea

Cum ai vrea ca eu sa fiu de partea ta!?

R: In  lupta cu puterea pentu tot ce e al meu,

In lupta cu puterea, ca m-am saturat de greu,

In lupta cu puterea suntem

Ne-am saturat sa va credem!

Satul de minciuni si de vorbe goale,

Cum ar zice Caragiale: ” intelegi matale?”

Frigul si foamea s-arata din nou,

Dar-ar trai Nicolae,  ar zambi ca un bou.

Crezi tu ca-mi place sa sufar non-stop?

Platim imprumuturi facute fara scop.

Poate o sa reusesc sa scap cu bine

Tot ce zici si ce faci sa ramana-n tine!

Fara iluzii, gata suspine!

Dar parca te-aud ca o sa fie bine

Am o intrebare: bine pentru cine?

Bine pentru mine sau bine pentru tine?

Nivelul de trai e prea sus – la noi n-ajunge,

Tot ce ne-ati promis ne-a ajuns in sange!

Vorbe cu otrava aruncati inspre noi

Si sentimente – ascunse, manjite cu noroi.

R: In lupta cu puterea pentru tot ce e al meu,

In lupta cu puterea, ca m-am saturat de greu,

In lupta cu puterea suntem

Ne-am saturat sa va credem!

Text si muzica: C. Cristea/ S. Calota

* Sambata, 7 mai 2011, ora 15:00 – Mars de protest!

~ Arcul de Triumf – Piata Victoriei

* Nu rata ocazia de a multumi guvernului pentru maretele realizari!

~Tineretul National Liberal~

Lasă un răspuns

