Hello people

N-am mai scris de ceva timp si chiar imi era dor. Oricum, de acum inainte, timp de vreo 2 luni voi scrie din ce in ce mai putin, asta din lipsa de timp, nu ca n-as vrea. Mai am foarte putin pana cand se va ma incheia o etapa din viata me – studentia! Nu vreau sa ma gandesc la momentul asta, dar timpul, care trece atat de repede, imi aduce aminte mereu. O sa fie ok, sau cel putin asa sper, ca va fi ok…

Dar pana vor veni zilele alea de licenta, mi-am promis sa profit cat de mult pot, de ultimele 2 luni de studentie. Asa ca, vreo 3 saptamani nu prea mi-au stat piciorusele pe acasa. Si din pacate, ieri a fost ziua cand a trebuit sa pun punct distractiei, asta pentru ca miercuri deja am primul examen si ar cam trebui sa ma apuc si eu de invatat. Spun ca ar trebui, pentru ca n-am niciun chef…mereu gasesc altceva mai bun de facut. De exemplu stau pe net, citesc o carte, ma uit la TV, ma plimb…dar de invatat…Dumnezeu cu mila!

De Paste am fost plecata acasa, ca sa fiu si eu in rand cu lumea. Nu stiu de ce majoritatea merg pe ideea ca sarbatorile de Craciun si de Paste trebuie sa le petreci in familie. Anul asta m-am comformat si eu. A fost ok, cu mici exceptii. Am avut parte de lucruri funny, am si cateva povestioare mai picante si cateva poze de bagat „pi aci, pi pagina”!

Dupa sarbatori, am rupt- o de fuga pe litoral. Doar era 1 mai, ce mama naibii? A fost frumos, nu-mi venea sa mai plec de acolo. Acum am stat doar 2 zile, la vara vreau sa stau cel putin 1 saptamana.

Asa ca, in urmatoarele posturi, cam despre asta voi scrie…

Lasă un răspuns

