Am pierdut

” Nu indraznim pentru ca lucrurile sunt dificile, ci pentru ca nu indraznim, lucrurile sunt dificile” ( Seneca)

Am pierdut o jucarie din copilarie…dar am pastrat amintirea persoanei care mi-a dat acel cadou cu dragoste neconditionata.

Am pierdut privilegiile si fanteziile copilariei…dar am castigat oportunitatea de a creste si de a trai liber.

Am pierdut multe persoane pe care le-am iubit si inca le iubesc…dar am castigat afectiunea si aptitudinea de a lua exemplu din viata lor.

Am pierdut momente din viata pentru ca am plans in loc sa zambesc…dar am descoperit ca daca semeni dragoste, culegi dragoste.

Am pierdut in viata multe lucruri, de mai multe ori. Dar, prin aceste ” pierderi”, astazi am inteles valoarea ” castigului”…pentru ca totdeauna este posibil sa te bati pentru ceea ce iubesti si pentru ca totdeauna este timp sa o iei de la inceput.

Lasă un răspuns

