Prostie fara margini

Cand credeam ca le-am vazut pe toate, bineinteles ca, natura poporului roman a reusit sa ma surpirinda din nou. Vazusem reposrtajul ala la TV cand au zis ca 40% din populatie nu stie sa scrie si sa citeasca si stiam ca inca pe atat  poporul roman e format din oameni inculti. Dar nicidata nu mi-am imaginat ca poate exista cineva pe lumea asta care sa nu stie data nasterii lui.

Momentan lucrez la o campanie Procter&Gamble, unde am de completat niste formulare pentru un concurs. Pe langa adresa, numar de telefon si adresa de mail, clientul trebuie sa-mi dea si data lui de nastere. Si mare mi-a fost mirarea cand o persoana mi-a zis ca nu stie pe ce data s-a nascut.

Initial am crezut ca face misto de mine, dar la o privire mai amanuntita si o intrebare mai delicata mi-am dat seama ca n-am de-a face cu un mistocar, ci cu un idiot. Omul chiar nu stia pe ce data s-a nascut. Cum se poate asa ceva? Si cum de reusesc sa supravietuiasca astfel de oameni pe pamant?

Inca nu-mi revin din soc…

 

3 gânduri despre “Prostie fara margini

  1. tu chiar nu pricepi ca nici nu ai idee cum sunt romanii ??? fugi din tara, salveaza-te cat mai poti

Lasă un răspuns

