La un pas de amenda

Zilele trecute am dat nas in nas cu stimabilii controlori. Si cum nu am obiceiul sa -mi cumpar bilet sau sa-mi fac abonament la ratb, bineinteles ca ma astepta o amenda de toata frumusetea.

Initial am mers pe premiza ca nu am buletinul si ca ei oricum nu au voie sa ma controleze in geanta. Problema nasoala era  faptul ca oricum trebuia sa merg pana la capat si deja eram in intarziere la serviciu. Asa ca, am scos frumos buletinul si dupa cum era de asteptat a inceput interogatoriul.

Incercandu-mi norocul am inceput sa fabulez. Ca platesc 300 euro chirie, ca mai am si taxa la facultate si taxele pentru licenta, ca mai iau si medicamente pentru ca sunt bolnava si ca oricum nu am suprataxa de 50 RON la mine ca sa achit amenda. Ca muncesc pe rabdari prajite si ca le dau 10 RON numai sa ma lase sa cobor si sa ma scuteasca de amenda.

Si surpriza…dar a functionat. Nu stiu cat „problemele” mele le-au impresionat pe mandre sau cat de mult le-a facut cu ochiu cei 10 RON, dar tot ce conteaza este ca mi-a mers. Mi-a mers prea bine chiar.

 

Lasă un răspuns

