Peripetii

Din cate imi dau seama, cei de la CFR nu prea ma mai iubesc in ultimul timp. AM avut 3 experiente naspa intr-o luna.

De curand, am fost nevoita sa fac din nou o calatorie cu trenul. La inceput, totul parea sa fie ok, cu exceptia frigului ( eram imbracata si cam subtire) si a doua mandre care vorbeau infernal de tare pentru gustul meu. Au stat la povesti toata calatoria, astfel incat, la un moment dat am fost nevoita sa-mi schimb scaunul, deoarece nu puteam sa fac nimic cu ele in preajma. Am incercat sa citesc o carte, nimic, nicio sansa. Am vrut sa dorm, de unde atat bucurie. Asa ca, am gasit ca solutie salvatoare sa ma mut langa altcineva, unde chipurile, era liniste.

Cum drumul era destul de lung, m-am uitat la ceas si am constatat ca mai am de mers cam 1 ora jumate pana in Bucuresti. Eeee, ce bucurie! Dar din pacate, fericirea mea n-a durat prea mult. Trenul s-a oprit. N-am dat nicio importanta, crezand ca ne-am oprit intr-o gara. Asteptam linistita, cand deodata, isi fac aparitia alti controlori care cereau biletele la control. Nu am inteles rostul unui control suplimentar, dar m-am supus.

Trec 10 minute, 20, 30…trenul nu mai pleca. Ce naiba se intampla? La un moment dat vad un controlor pe culoar. Ma duc si-l intreb care-i problema de nu mai pleaca trenul. Si inca ceva, tin sa precizez ca s-a oprit si lumina in timpul asta. Nenea nasu` imi zice calm, sa ma duc inapoi pe scaun ca nu e nimic grav, doar o problema la locomotiva.

Cum sa nu fie nimic grav, din moment ce stam de 30 de minute in camp? Usor- usor incepuse sa se creeze panica in tren, pana cand, cineva a avut bunavointa sa ne anunte care este problema si ca fac tot posibilul sa o rezolve cat mai repede. Intr-adevar, era o problema la locomotiva.

Nu stiu ce si cum au facut dragii de ei, dar stiu ca am stat in camp 1 ora si am degerat de frig. Intr-un final am ajuns si in Bucuresti, teafara si nevatamata. E clar, data viitoare o sa incerc sa apelez la un alt mijloc de transport, mai ales pentru calatoriile ceva mai lungi.

Lasă un răspuns

