Zambetul zilei

Stapana si servitoarea: cumpara stapana un covor nou, ultra modern, foarte scump. O roaga pe servitoare sa-l aspire, dar nu uita sa faca o remarca:

– Aspira si tu covorul asta, dar ai grija sa nu-l strici ca e foarte scump si tin foarte mult la el. Daca Doamne – fereste l-ai stricat, atunci te blestem sa-ti creasca la puta atatea fire de par cate vor iesi din covor.

Servitoare speriata, face ce face si strica covoril. Vine stapana acasa si cand vede minunatia, incepe sa blesteme cat o tinea gura. Zis si facut. Blestemele i s-au prins. Cateva zile mai tarziu, servitoare speriata de minunatia ce i-a crescut in pantaloni, se duce la ginecolog.

– Domnu` doctor, domnu` doctor, am o mare problema!

– Da, spuneti va rog, ce s-a intamplat?

– M-a blestemat stapana sa-mi creasca par la puta.

– Pai asta-i foarte bine! ( incearca doctorul sa o calmeze)

– Cum sa fie bine? Tu nu intelegi ca m-a blestemat stapana sa-mi creasca par la puta pentru ca i-am stricat covorul?

– Domana, nu este un blestem. E ceva normal. Aveti o varsta, face parte din procesul de maturizare.

– Domnule doctor, tu chiar nu intelegi? Nu-i nicio maturizare, nimic. Am fost blestemata! Ce sa fac?

– Doamna, v-am spus ca e ceva normal. Uitati, si eu am! ( si doctorul isi da pantalonii jos pentru a-i arata)

– Valeu domnu` doctor, da` nu stiam ca pe dvs va blestemat stapana sa va creasca si furtunul de la aspirator!

Un gând despre “Zambetul zilei

Lasă un răspuns

