Telefoane nocturne din puscarie

2:00 – suna telefonul. Cum eu nu prea am somn noptile, ma ridic din pat si ma uit la telefon. Nu cunosteam numarul. Raspund.

Eu: – Da! Cine esti?

El: – Dany!

Stau, ma gandesc, incerc sa rasfoiesc in minte chipul tuturor persoanelor pe care le cunosc cu numele de „Dany” si imi dau seama ca stiu o singura persoana si din pacate nu e baiat.

Eu: – Nu cunosc niciun Dany, imi pare rau.

El: – Pai, ai sa ma cunosti!

Oh, da! Deci, asta era! Cineva era pus pe sotii. Din pacate nu ma prinsese intr-o stare tocmai buna si incep usor-usor sa ma enervez.

Eu: – Cine esti? Ce-ti trebuie de ma suni la ora asta?

El: – Ti-am zis, sunt Dany! Si…vreau sa te cunosc!

Eu: – Crede-ma ca ti-ai ales un moment foarte prost pentru a face cunostinta. Zi-mi ce vrei si de unde ai numarul meu.

El: – Pai…tu mi l-ai dat!

Eu: – Nu cred, din moment ce nu cunosc niciun Dany.  Zi-mi de unde ai numarul.

El: – Ok, ca sa fiu sincer…am cumparat un telefon de la un baiat si avea numarul tau salvat in telefon. Asa ca m-am gandit sa sun sa ne cunoastem.

Deja incepuse sa-mi creasca glicemia. Inchid telefonul. Dar, suna din nou.

Eu: – Te rog sa nu ma mai suni si sa ma lasi sa dorm, e 2 noaptea, ce dracu vrei?

El: – Pe tine!

Eu: – N-am chef de glume proaste la ora asta, te rog sa nu ma mai suni si sa ma lasi in pace.

Dar el nimic si nimic…continua:

El: – Imi dai un pupic?

Huh, ma calca pe nervi grav. Dupa toata tarasenia asta, incep un lung set de intrebari. De unde sunt, cati ani am, cum ma cheama? Adica – asl, pls! Si bineinteles…

El: – As vrea sa fiu acum langa tine!

Eu, incercand sa fac haz de necaz, n-avea niciun rost sa mai inchid telefonul pentru ca oricum avea de gand sa ma sune inapoi, incerc sa o tin si eu tot intr-o caterinca proasta. Asa ca discutia continua…

Eu: – Ok, te astept la mine! Esti invitatul meu.

El: – As veni cu mare placere, pentru tine as face efortul asta, dar din pacate nu pot pentru ca sunt arestat.

Eu: – Arestat unde? La domiciliu?

El: – Nu, sunt la puscarie!

Eu: – De ce? Pentru tulburarea linistii publice?

El: – Nu! Pentru talharie.

Dupa care a inceput sa-mi povesteasca cum este el inchis de 5 ani, pentru o talharie facuta la un schimb valutar si ca in martie va fi din nou in libertate si ca ar vrea sa ma cunoasca.

Eu: – Sincer, momentan nu vreau sa-mi largesc cercul de prieteni, asa ca te rog frumos sa ma lasi sa dorm si sa nu ma mai suni. Mi-a ajuns atata caterinca proasta pentru o singura seara.

El: – Dar nu e caterinca. Chiar sunt inchis. Daca vrei iti pot dovedi asta, o sa-ti trimit niste poze.

Eu: – Nu vreau poze mai omule, nu intelegi? Vreau sa dorm, atat!

Dupa care am inchis telefonul  de tot…

2 gânduri despre “Telefoane nocturne din puscarie

Lasă un răspuns

