Apa, bat-o vina

Poate ca mi-am schimbat eu culoarea parului, dar la unele faze am ramas tot blonda, blonda rau. De exemplu, noaptea dintre ani s-a lasat cu o amintire haioasa. Nu mancasem foarte mult in ziua aia, in ideea de a putea manca ceva si de revelion. Asa ca, am ajuns acolo, dar, bineinteles ca nu m-am infipt din prima in mancare, ci in bauturica, ca sa mai destindem putin atmosfera, nu de alta. Asa ca, am inceput cu whisky.

Dupa ceva timp incepusem sa fur curent, asa ca mi-am zis sa mananc totusi ceva. Mi-am pus frumos in farfuriuta si m-am asezat la masa. Si cum whisky-ul nu se impaca bine cu mancarea, am zis sa trec pe apa. Cum aveam la dispozitie un frumos bufet suedez, m-am dus frumos la bar (revelionul l-am facu intr-un bar), unde erau mai multe sticle de apa. Iau una, o desfac si bag un pai inauntru.

Ma intorc la masa si sorb cu satisfactie. Luasem o gura destul de bunicica, in ideea de a-mi racori gatlejul. Dar in loc sa mi-l racoresc, n-am reusit sa fac altceva decat sa mi-l ard si mai rau. Ceea ce se vroia a fi apa plata, de fapt era o sticla de rachiu. Pret de cateva secunde am crezut ca iau foc cu totul, ma ardea gatul intr-un mare fel.

Si uite asa, nici macar in noaptea dintre ani nu m-am lasat greu remarcata, fiind tinta glumelor colegilor mei de petrecanie…

Un gând despre “Apa, bat-o vina

Lasă un răspuns

