Greseala

Se fac uneori greseli ireparabile…

Era odata o bunicuta care traia singura, numai cu un motan care-i tinea de urat. Intr-o zi, pe cand il maingaia, aparu o zana.

– Buna, sunt zana ta protectoare si findca te-ai comportat bine intreaga ta viata, iti voi satisface acum trei dorinte.

Batranica: ” Ei bine, mi-ar placea sa am corpul unei tinere fete frumoase.”

Zana: Nicio problema!

Bunicuta: Incredibil, tu chiar poti sa-mi indeplinesti dorintele!

Zana: Asta-i ocupatia mea! Care-i urmatoarea ta dorinta?

Bunicuta: pai, patul meu, ai putea sa-l schimbi? Mi-ar placea un pat cu baldachin.

…extraordinar, este exact ceea ce visam!

Zana: care este a treia ta dorina? Gandeste-te bine, caci este ultima!

Bunicuta: mi-ar placea sa transformi motanul meu intr-un print frumos.

Zana il transforma pe motan intr-un print superb.

Printul: sunt sigur ca vei regreta acum!

Bunicuta: sa regret? De ce?

Printul: fiindca m-ai castrat!

Un gând despre “Greseala

Lasă un răspuns

