Fiecare clipa

Mi-e dor…

…de fiecare clipa in care am stat imbratisati pana la rasarit

…de fiecare clipa in care te jucai prin parul meu

…de fiecare clipa in care mi-ai spus ca ma iubesti

…de fiecare clipa in care ma alinai cu mangaierea ta divina si imi incantai privirea cu zambetul tau

…de fiecare clipa in care mi-ai fost alaturi, in care am visat si am sperat ca o printesa din povesti la Fat – Frumos al ei

…de fiecare clipa in care ai fost aici, langa mine

… de fiecare clipa in care am trait in nepasare de lumea ce ne inconjura si nu ne vroia impreuna.

…de fiecare clipa in care ma trezeam si adormeam langa tine

…de fiecare clipa in care m-ai facut sa rad, sa plang, sa sper, sa iubesc

…de fiecare clipa in care ai fost acolo…pentru mine!

Mi-e dor…

…sa te iubesc!

2 gânduri despre “Fiecare clipa

Lasă un răspuns

