Reciclare!

” Nu este rea peria mea de dinti!”

” Si eu???”

” O bucatica si pentru mine sa-mi hranesc familia!”

” M-ai trezit!”

” De aici vine laptele?”

” Daca ma misc, sunt mort!”

” Cred ca nu ma vede nimeni!”

” Serveste cineva cina?”

” O sa am si eu asa ceva?”

Secretul pentru o respiratie proaspata!

” Dragostea este frumoasa!”

” Am un nou coafor!”

” N-au mai avut sacose!”

” Nu miros asa ceva…”

” Sper sa nu ma prinda…”

” In sfarsit o puicuta careia ii plac ratele!”

” Nuuu…fara sa ma saruti!”

” Nu mai urcati odata?”

” Stai linistit ca te apar eu!”

” De doua zile stau aici pentru o fotografie!”

” Ce pasiuni au si oamenii astia!”

” Iar m-a jumulit!!!”

” Ce bine ca ma pot scarpina!”

 

” Ce mai vreti?”

” Cred ca trebuia s-o las sa mai creasca.”

” Asta e din cauza defrisarilor.”

” Iar m-au depasit…”

” Ia sa trag de firul asta!”

” Doua ore de lifting pe zi…”

” Apropie-te si esti mort!”

 

 

 

Lasă un răspuns

