Manageri cu 8 clase

Bai nene, fac alergie la oamenii prosti, la oamenii inculti, cu care pur si simplu nu poti sa legi un cuvant, pentru simplu fapt ca ei, dragii de ei, nu sunt in stare. Dar cel mai tare ma calca pe nervi, cand dau peste manageri, scosi de la naftalina si cu creierul facut pilaf.

N-am sa  inteleg niciodata, de ce unii, pe langa faptul ca sunt prosti facuti gramada, tin mortis sa arate asta la toata lumea. N-ar fi mai simplu sa tina pentru ei? Nu de alta, dar ma apuca spumele cand dau peste astfel de specimene. Si un astfel de excrement, mi-a fost dat sa-l intalnesc la locul de munca. Pe langa faptul ca e un ” mare” manager, venit cu pile si ca sa ma fac mai bine inteleasa, tin sa precizez ca mandrul e nepotul directoarei, are 8 clase,bineinteles neterminate, tine mortis sa-mi dea mie o lectie.

Astazi, trebuia sa-mi prelungesc delegatia vietii, iar stimabilul, insarcinat cu treaba asta, pur si simplu nu a vrut. De ce? Pentru ca asa vrea p*** lui. Bai frate, m-am rugat de el ca la icoana, tot ce mi-a zis a fost: ” Nu, tie nu-ti mai semnez nicio delegatie!”. Nedumerita, l-am intrebat de ce, iar raspunsul a fost si mai simplu: ” Stii tu de ce!”.

Pai plm, poate ca esti tu mare cacat de manager, dar eu n-am nicio obligatie sa stau cu cracii desfacuti si cu curu` intors pentru un loc de munca. Mai ales ca, nu el este persoana care ma plateste pentru ceea ce fac.

Mi-e scarba de astfel de oameni, care au 8 clase, se vad peste noapte mari manageri, iar tu, dupa ce ca iti tocesti coatele prin facultati ca sa nu mori de foame mai tarziu, trebuie sa te izbesti mereu de dorintele lor zabaloase si de fanteziile lor infecte. Unul din princiipile pe care le urmez, este faptul ca, niciodata nu o sa-mi vand corpul pentru niste jegosi de bani. Dar frate, imi vine sa urlu de ciuda si sa-l calc in picioare ca pe un gandac, pe asa numitul Bogdan, managerul p****, pentru ca, din cauza lui, in curand, voi fi somera.

Lasă un răspuns

