Sesiune

Offf, tare ma mai bucuram eu, cand ii vedeam pe scumpii mei prieteni prinsi cu examenele sesiunii, iar eu eram tare norocoasa, pentru ca mai puteam vegeta ceva saptamani. Pana astazi, cand am mers la facultate. Am aflat cu stupoare, ca, din cauza lipsei de timp, saptamana viitoare ma asteapta 4 examene, din care, doua sunt intr-o singura zi. Ceva de genul: ies dintr-un examen si intru in altul.

Cum frate asa ceva? Din cate stiam eu, exista o lege care „spune” ca n-ai voie sa dai mai mult de 2 examene intr-o saptamana.  Si noi, ce naiba facem? Ma dispera treaba asta, pentru ca nu am timp sa invat. Pana la urma, nu e vina mea, ca dragii de  ei profesori, s-au cacait atata si ca vai-vezi-dom`le, se termina luna si odata cu ea, trebuie sa ne terminam si noi examenele.

Pe langa asta, trebuia sa mai avem si o saptamana libera inainte de sesiune, cica, timp pentru invatat. De unde draq atata pomana? In fiecare zi am avut cursuri si in fiecare zi s-a predat cate ceva. Nici macar sa zici ca am lucrat pentru examene. Ei ne-au predat in continuare.

Bai, nu mi se pare corect, mai ales ca anul asta am licenta. Si daca ” desteptii” astia ma aglomereaza in halul asta, o sa am la restante de n-o sa-mi vad capul.

Imi vine sa urlu de ciuda, numai cand ma gandesc la ce program o sa am saptamana viitoare, cand va trebui sa-mi impart timpul intre examene, ore de invatat pentru examene, serviciu si poate, daca da Dumnezeu, o sa reusesc si eu sa dorm putin, macar 1 ora pe noapte.

Sa-i ia draq pe toti cu invatamantul lor cu tot!

 

 

 

6 gânduri despre “Sesiune

  1. Eu am avut un profesor care ne-a spus „Domnilor studenti sa nu cititi si capitolele 5 si 6 ca nu intra in programa de examen.” Ghicesti ce ne-a dat la examen? Un rand capitolul 5 iar celalalt capitolul 6. Altul, si mai dragut, ne-a dat subiecte care se aflau la SUBSOLUL PAGINILOR! Deci sa nu te mai mire nimic 🙂

Lasă un răspuns

