Moda vietii

Auzisem eu ca anul asta, pe langa brazii cu pene, in doua culori, sau cei artificiali, sunt la mare moda, brazii intorsi. Brazii cu varful in jos, indiferent ca acesta era prins intr-un suport, sau ca, bradul, pur si simplu atarna de tavan. Uneori moda te lasa fara cuvinte. Pe mine, cel putin la capitolul asta, m-a socat. Cum naiba sa ai bradul intors? Ce semnificatie are bradul intors?

Acuma, nah, stiam ce e la moda, dar totusi nu ma asteptam ca lumea sa o si adopte. Si mare mi-a fost mirarea cand, am intrat in casa unei prietene si i-am vazut bradul cu varful in jos.

Wow! Cat de idiot sa fii sa faci asa ceva? Nu mi-a placut deloc, absolut nimic. Toate atarnau, incepand de la globuri, la beteala si la alte alea de le mai avea ea pe acolo. Pe langa asta, m-am gandit cat o sa reziste bradul in pozitia asta. Pentru ca varful mi se pare destul de subtire, pentru a putea tine toata greutatea bradului.

In fine, dupa principiul ” gusturile nu se discuta”, fiecare e liber sa faca ce vrea, dar eu una, nu mi-as intoarce niciodata bradul de Craciun.

2 gânduri despre “Moda vietii

Lasă un răspuns

