Eu

Pentru ca nu sunt o persoana ca oricare alta….

1. Sunt o persoana realista, dar uneori pot fi foarte visatoare.

2. Uneori pot renunta foarte usor la orgoliu.

3. Sunt perfectionista.

4. Cele mai mari defecte pe care le am, de care sunt constienta, dar pe care nu le pot schimba: punctualitatea, rabdarea si sinceritatea.

5. Iubesc cainii.

6. Urasc pisicile.

7. Imi place puiul cu smantana si urasc ciorba de peste.

8. Sunt dependenta de muzica, internet si Kent 8.

9. Imi place sa citesc, sa ma plimb si sa fac cat mai multe poze.

10. Ador unghiile lungi – cat mai lungi posibil.

11. Urasc minciuna, parsivitatea, aroganta, prostia.

12. Sunt o tipa vesela si optimista.

13. Imi place iarna si zapada cat casa.

14. Sunt rea de caldura.

15. Ma supar repede, dar imi trece la fel de repede.

16. Cand eram mica faceam colectii de: curele, bani vechi, servetele, parfumuri, cercei, jucarii de plus.

17. Ador cartile lui Coelho.

18. Jumatate din anii pe care i-am trait, i-am dormit.

19. Cand eram copil, imi doream sa ajung vedeta de talie internationala.

20. Imi place sa cant, pacat ca nu am o voce mai buna.

21. Uneori sunt timida.

22. Imi plac cadourile, atat sa le primesc, cat si sa le fac.

23. Imi place negrul si albastru.

24. Sunt romantica.

25. Ador calatoriile. Daca s-ar putea, as vrea sa vad toata lumea asta.

26. Vreau sa vad Egiptul neaparat.

27. Pastrez toate amintirile: incepand de la cadouri, pana la poze.

28. Daca s-ar putea sa dau timpul inapoi, as schimba 90% din viata.

29. Persoana pe care o iubesc si o admir cel mai mult: tata!

30. Persoana pe care o urasc cel mai mult: hmm, n-are rost!

31. Mai am un frate, dar mi-as fi dorit o sora.

32. Ador Craciunul, cu tot ce tine de aceasta sarbatoare.

33. Uneori n-am incredere nici in mine.

34. Sunt foarte razbunatoare, chiar daca nu-mi place asta.

35. Mi-as fi dorit sa fi petrecut mai mult timp cu bunicii mei.

36. Urasc matematica.

37. Unii considera ca sunt foarte dificila si uneori ajung sa cred si eu asta.

38. Sunt scorpion.

39. M-am nascut duminica, pe 29 octombrie, dimineata la 10.

40. Mai am un prenume: Dumitrita.

41. Beau Cola in cantitati uriase.

41. Aleg marea vara si muntele iarna.

42. Nu-mi place sa merg in cluburi, restaurante si la evenimente de fite.

43. Inca imi doresc o cariera in televiziune.

44. Imi doresc un motor, pe care sper sa-l am pana la 30 de ani.

45. Daca mi-ai gresit o data, te iert. Daca mi-ai gresit si a doua oara, te ia dracu`!

46. Mi-e dor de el, din ce in ce mai mult.

47. Cel mai mare dusman pe care-l am: timpul.

48. Uneori incep lucrurile si le termin pe jumate.

49. Ma plictisesc foarte repede.

50. Imi doresc pe cineva langa mine, care sa ma cunoasca, sa ma inteleaga si in fata caruia sa-mi deschid inima fara sa-mi fie teama.

51. Am fobie la seringi, injectii, gandaci, sobolani, viermi.

52. Si acum, inca mi-e frica de intuneric.

53. De obicei nu sunt scarboasa si poti sa vorbesti langa mine tot ce-ti doresti ca oricum nu reusesti sa-mi strici pofta de mancare.

54. Ma vad mireasa pe la 30 de ani.

55. Imi doresc o fetita si un baiat.

56. Si, imi doresc sa plec din Romania cat mai departe si cat mai mult posibil.

57.In adolescenta eram rockeritza.

58. Imi place sa privesc oamenii si sa-i analizez.

59. Nu mai pun gura pe KFC si Mc.

60. Am ochii albastrii.

61. Nu m-as vedea niciodata calugarita sau doctor.

62. Mi-am dorit foarte mult Academia de Politie, dar, n-a fost sa fie.

63. As vrea sa „vizitez” un spital de nebuni, un centru de dezintoxicare si o inchisoare.

64. Nu-mi place sa dau banii pe reviste.

65. Imi plac fustele scurte si tocurile inalte, dar luate separat.

66. Cateodata sunt surprinsa de mine si nemultumita de cele mai multe ori.

67. Consider ca, o buna parte din anii pe care i-am trait, i-am irosit aiurea.

68. Mi-e frica de batranete si de Dumnezeu.

69. N-am mai baut apa de cateva luni bune – nu se impaca bine cu tigara.

70. Uneori fac exces de mancare, somn, farduri, acareturi.

71. Cel mai bun mod in care ma relaxez: o baie fierbinte cu multa spuma.

72. Mi-as fi dorit sa fi realizat mai multe pana acum si sa fi avut mai muta incredere in mine.

73. Mai mereu mananc pe fuga, pentru ca n-am rabdare sa stau cu capu` n „cratiti”.

74. Mi-e dor de anii din liceu!

75. Mi-e dor de profesorii dragi, care m-au educat si m-au invatat!

76. Mi-e dor de prietenii care, cu timpul, au uitat de unde au plecat!

77. Nu mi-as cumpara niciodata o casa cu 40 de mii de camere, pentru simplu fapt ca nu-i vad rostul. Oricum folosesc numai 1-2 camere. Si chiar n-am de gand sa fiu iepuroaica.

78. Incerc sa ma feresc de un imprumut bancar, dar cred ca la un moment dat va fi mai mult decat necesar.

79. Nu m-as umili niciodata pentru bani – si aici sa se inteleaga ce trebuie!

80. Deschid foarte rar TV-ul.

81. Am fost blonda, bruneta, roscata, dar mi-as dori sa ma vopsesc o data verde.

82. Am si ceva superstitii:

a) niciodata nu ma intorc din drum, indiferent care ar fi motivul.

b) daca ma mananca palma stang primesc bani, daca ma mananca dreapta, dau bani

c) daca ma mananca nasucul, primesc vesti sau bataie.

d) pisica neagra – nu degeaba le urasc.

e) am grija intotdeauna sa nu-mi stric ziua, impiedicandu-ma de prag cand ies pe usa.

f) daca te mananca urechea se schimba vremea

g) daca ma mananca talpa, plec la drum

si ajunge…sunt destule!!!

83. Imi plac documentarele despre faraoni, rechini si cele religioase. Le-as urmari non-stop.

84. Sunt posesiva si geloasa.

85. Uneori par naiva si copilaroasa.

86. Apreciez omul sincer.

87. Plang atunci cand: sunt nervoasa ( ma descarc cel mai usor, asta ca sa nu stric tot prin casa sau sa-i deformez mutrisoara persoanei care mi-a provocat nervii), cand ma simt neputincioasa sau cand ma doare…

88. Ochii mei ” spun” totul. Cine ma cunoaste stie la ce ma refer.

89. Nu pot sa ma prefac: daca am o zi de kkt, nu pot sa rad cu gura pana la urechi oricat de mult m-as forta.

90. Daca sunt suparata, e mai bine sa ma lasi in pace.

91. La nervi injur foarte mult si urat, iar de multe ori spun lucruri pe care mai tarziu le regret.

92. Cateodata mi-e greu sa spun: ” imi pare rau”.

93. Urasc despartirile, de orice natura ar fi ele.

94.Nu suport sa mi se impuna si nu-mi plac persoanele care se cred prea destepte.

95. Cateodata mi-e frica de mine si de alegerile pe care le fac.

96. Cred in zodiac, vraji si blesteme.

97. Iar cand e vorba de blesteme, am gura pocita tare.

98. Prefer sa am mai putini prieteni, dar sinceri si de incredere, decat 100 de prefacuti pe langa mine.

99. Imi plac merdenelele si ciocolata.

100. Sunt o persoana complexa pe care as dori sa o cunosc mai mult!

Sunt doar o mica particula pe acest Pamant si o firmitura in acest Univers!

3 gânduri despre “Eu

  1. @Mata: in primul rand, multumesc pt vizita si ma bucur ca am reusit sa-ti inveselesc ziua.
    2. nimic din ce am scris aici nu este copy/paste…daca tu asta crezi este strict pb ta
    3. invata-te in primul rand sa scrii corect gramatical, miss inteligenta ce esti, pt ca am fost nevoita sa citesc de 2 ori mesg tau pentru a intelege cat de cat ceva. Sau in cazul in care iti este prea greu cu gramatica, mai pune mana pe o carte:>
    4. data viitoare cand ai de gand sa-mi mai lasi comm., poate esti dragut/a sa-ti scrii si numele tau…e usor sa treci un nume oarecare sau orice denumire si sa injuri. Daca tot ai ceva interesant sa-mi transmiti, spune-mi cu incredere, fara a te ascunde dupa diverse ” denumiri”

  2. Vaiiii Dumnezeule!!!!
    Asta esti tu??si si alte milioane de copy/paste-ri!!!!!!
    daca totusi ti-a placut ce ai citit pe ici pe colo si vrei sa le postezi sa arati lumii cat de „geniala”,”buna” „sensibila”…etc esti,foloseste GHILIMELE pt ca nu iti aparti,sau te poti inspira…dar a te inspira nu inseamna Copiere.

    Ce IQ ai???0????ai nevoi de DOAR 30pct pt auto-evaluare!
    Mai „Wanna Be”,mai frumoasa adormita de proria-ti reflectie,mai pseudo-cacat (Traducere:nu esti nici macar un cacat cu drepturi depline,jumatate de cacat,”pseudo”= pe jumatate) invata intai sa Respiri (oxigenarea creste randamentul intelectual ).
    Am crezut ca ai trecut de pubertate,de retardismul varstei,putin cam avansat in cazul tau.
    Multumesc pt portia de amuzament…am sa revin pe blog doar pt a ma Binedispune.

Lasă un răspuns

