Prietenie

* Daca  ar trebui sa mori inainte mea, intreaba daca poti lua cu tine un prieten.

* Daca traiesti pana la 100 de ani, as vrea sa traiesc 100 de ani minus o zi ca sa nu trebuiasca sa traiesc fara tine.

* Adevarata prietenie este ca sanatatea. Valoarea ei este rar apreciata pana cand ai pierdut-o.

* Un prieten adevarat este cel care-ti este alaturi atunci cand restul lumii te-a parasit.

* Cineva obisnuia sa spuna  ca atunci cand mori, daca ai 5 prieteni adevarati, atunci ai avut o viata minunata.

* Daca toti prietenii mei ar sari de pe un pod, eu n-as sari impreuna cu ei, ci as sta jos, ca sa-i prind.

* Tine un prieten adevarat cu amandoua mainile.

* Prietenia este o singura minte in doua trupuri.

* Nu merge inaintea mea, pentru ca s-ar putea sa nu te pot urma. Nu merge in urma mea, pentru ca s-ar putea sa nu te pot ghida. Mergi alaturi de mine si fii prietenul meu.

* Toti aud ceea ce spui. Prietenii asculta ceea ce spui. Cei mai buni prieteni asculta ceea ce nu spui.

* Prietenul este acela care cunoaste cantecul inimii tale si poate sa ti-l cante atunci cand ai uitat versurile.

* Fiecare dintre noi urmam drumuri diferite in viata, dar oriunde mergem, luam cu noi cate putin unul de la altul, de pretutindeni.

* Prietenii sunt modul in care Dumnezeu are grija de noi.

* Strainii sunt doar prieteni care asteapta sa se intample ceva.

* Prietenii sunt ca si bucatile de sunca din bolul cu salata a vietii.

 

Lasă un răspuns

