Leapsa – books

1. Ce carte nu ai imprumuta si de ce?

R: n-as imprumuta niciodata cartile lui Coelho, pentru ca-mi sunt cele mai dragi carti si de cate ori am imprumutat, mi -au fost returnate murdare, rupte, etc. Sau nu le-am mai vazut deloc. Invatatura de minte!

2. Ce carte nu ai recomanda si de ce?

R: gusturile nu se discuta! Eu una nu pot suferi piesele de teatru sau S.F.-urile.

3. Ce carte nu ai cumpara si de ce?

R: am raspuns la 2.

4. Ce carti nu ai citi niciodata si de ce?

R: acelasi raspuns ca la 2. Am citit din fiecare si mi-a ajuns pentru tot restul vietii.

5. Care ar fi prima carte pe care ai dat-o, intru` citire, copiilor tai?

R: cu siguranta ar fi ” Alchimistul” – Paulo Coelho. Nu stiu daca ar fi neaparat prima, dar as recomanda-o. Acuma depinde si de varsta. Daca sunt ceva mai mici,  prima carte, cu siguranta ar fi : ” Amintiri din copilarie”- Ion Creanga.

6. Care a fost cartea copilaiei tale?

R: „Vrajitorul din Oz”, mi-a placut foarte mult si „Omul invizibil”.

7. Ce carte ti-a marcat felul de a fi?

R: nu este o carte anume, ci este un set de carti. Tot ce am citit pana acum de Coelho a fost formidabil. Dar daca ar fi sa aleg una, cred ca tot ” Alchimistul” ramane in picioare.

8. Ce carte pe care ai citit-o ai lua-o cu tine pe o insula pustie?

R: ” Si daca maine va veni” – Sidney Sheldon

9. Ce carte pe care n-ai citit-o, ai risca sa o iei cu tine pe o insula pustie?

R: hmmm, cred ca as lua orice mi-ar pica in maini.

10. Cum se numeste cartea pe care ai citit-o de cele mai multe ori?

R: ” Unsprezece minute” – Coelho, la o distanta foarte mica de ” Morometii”.

11. Numeste o carte plictisitoare.

R: ” Manualul razboinicului luminii” – Paulo Coelho.

12. Numeste o carte pe care ai inceput-o, dar n-ai mai terminat-o:

R: ” Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi” – nu m-a fascinant atat de tare.

13. Povesteste-ne cum cumperi o carte:

R: De cele mai multe ori, atunci cand achizitionez o carte, o fac pentru ca ma atrage subiectul. Dar cateodata mai merg si dupa recomandari.

14. Cartile carei edituri iti plac cel mai mult?

R: niciodata nu m-a interesat editura, deci, mi-ar fi imposibil sa raspund.

15. Cat timp a trecut de cand nu ti-ai mai cumparat o carte? Cum se numeste acea ultima carte cumparata?

R: ultima carte pe care am cumparat-o a fost acum vreo 2 luni – ” Daca m-as asculta, m-as intelege.”

16: Ce carte/ carti ai imprumutat ultima data?

R: ” Ochi albastri, parul negru.”

17. Care este scriitorul roman preferat?

R: Marin Preda

18. Care este scriitorul strain preferat?

R: Paulo Coelho

19. Ecranizarea carei carti ai dori sa o vezi?

R: ” Si daca maine va veni”

20. Numeste o carte buna cu o ecranizare proasta:

R: ” Cel mai iubit dintre pamanteni.”

 

 

Un gând despre “Leapsa – books

Lasă un răspuns

