Dimineata de ianuarie

Huh, atat am fost de ocupata in aceasta noapte cu tiparitul pe blog, incat nici nu am realizat ca nu mai am tigari de vreo 3 ore. Asta-i un semn bun, daca totusi nu le pot lasa, macar sa le mai reduc. Dar, incepuse sa-mi arda plamanul dupa o tigara. Ma uit pe geam, bezna completa. Cu toate astea, imi iau inima-n dinti, ma incalt si ies pe usa. Nu de alta, dar nici suc nu mai aveam.

Cand ies din scara, ma izbesc de un zid dens de ceata, iar gerul diminetii de ianuarie ma plesneste furios peste obraji. Cu toate ca era ora 5, ora cand incepe sa se trezeasca Bucurestiul, in jur nu era mare lucru. Noroc de luminitele  specifice Craciunului atarnate pe stalpi si in copaci, ca mai vedem si eu cate ceva, in rest – bezna totala.

E frig, intuneric si pustiu…chiar daca inima-mi bate sa-mi sara din piept, iar mana dreapta strange cu putere un spray paralizant, ajung cu bine la magazin. De undeva din spate se aud voci puternice de barbati. Ma intorc, nu zaresc nimic. Iar se aud – vorbesc intre ei. Ma intorc din nou si iar nu vad nimic. Ce naiba? Chiar atat de obosita sunt sau e prea intuneric afara? Am plecat, i-am lasat vorbind, fara sa-i vad.

Sunt langa banca, de dupa colt isi face aparitia o femeie cu privire de nebuna. Se opreste si ma masoara din cap pana-n picioare. Hmmmm, sa nu indraznesti!!! Imi zic in gand tulburata. Dar merg mai departe si e bine. Dau sa traversez, dar o avalansa  de faruri se apropie grabita de mine, nu pot sa-mi dau seama ce distanta e intre mine si cea mai apropiata masina – offf, ceata ma`sii! O iau la fuga, jogging de dimineata – intru in bloc, in lift si in casa. Ma asez la birou, cu gandul sa desfac pachetul de Kent 8, dar…nu-mi mai trebuie tigara. Las pachetul pe masa, mai poate astepta. Cata agitatie pentru un pachet de tigari si o Cola.

2 gânduri despre “Dimineata de ianuarie

Lasă un răspuns

