2011

Pentru fiecare, noul an inseamna, in primul rand, uitarea tuturor lucrurilor nefavorabile intamplate in anul precedent. Toti isi doresc diverse, incepand cu visele pe care si le doresc implinite, sanatate, bani, etc.

Pentru mine, 2011 va fi un an ceva mai dificil, in primul rand din punct de vedere profesional. Sunt in an terminal si vad ca licenta se apropie cu pasi grabiti de zgripturoaica, ce si-a propus sa-mi rapeasca tot timpul. Si cum burta nu prea vrea sa se aseze pe carte, gasindu-si mereu alte locuri mai confortabile, incerc ca macar picioarele sa mi le tin pe pamant si mintea lucida, in ideea ca pana in vara mai sunt cateva luni. Cateva luni care o sa treaca foarte repede, sunt convinsa si nu vreau sa ma trezesc iar, ca acum 3 ani, cand eram cu emotiile bacului, ca mai sunt cateva zile si eu nu am invatat nimic. Asa ca va trebui sa ma pregatesc din timp. Usor de spus, greu de facut!

Nici cu stresiunea nu o duc mai bine, avand in vedere vacanta ce tocmai a trecut. Sunt amortita rau, din toate punctele de vedere.  Greu cu trezitul dimineata, greu cu alimentatia, greu cu invatatul, greu cu toate. Am inceput bine noul an, nu-i asa? Nu-i nimic, o sa ma obisnuiesc din nou, cu viata Bucurestiului infect, cu atmosfera din facultate si cu evenimentele de la serviciu.

Asadar, pentru anul asta, tot ce imi doresc este: sanatate! Daca o am pe asta, le voi avea pe toate!

 

Lasă un răspuns

