Originea familiei

Fetita intreaba pe mama ei: cum au aparut oamenii pe pamant?

Mama raspunde: Dumnezeu a creat pe Adam si pe Eva si ei au avut copii.

Dupa cateva zile, fetita intreaba si pe tatal ei. El ii raspunde:  cu foarte multi ani inainte au trait maimute pe pamant, care s-au evoluat si eu devenit oameni.

Fetita, nesigura de aceste raspunsuri, o mai intreaba pe mama ei: mama, tu mi-ai zis ca oamenii au fost creati de Dumnezeu, iar tata spune ca au devenit din maimute. E complicat, nu inteleg.

Mama: Oh, asta e foarte simplu: eu am vorbit de familia mea, iar tatal tau de a lui.

Lasă un răspuns

