Ninge!

In sfarsit a nins si in Bucuresti! Incepusem sa fiu invidioasa pe ai mei pentru ca aveau parte de zapada si ca acasa totul este imbracat in alb. M-am saturat de ploaie si ger. Au fost zile in care n-am fost in stare sa mut un pai de amortita ce eram. Ok, stiam ca se anunta a fi cea mai geroasa iarna din ultimii ani, dar nu ma asteptam sa fie atat de geroasa. Dar, se pare, ieri am avut parte de o mica surpriza. A reusit sa-mi inveseleasca toata ziua prima ninsoare cazuta in sfarsit si in Bucuresti. O asteptam de ceva timp!

Cu toate ca a fost destul de ger si l-am simtit din plin, parca am trecut mai usor peste el. Oricum, de abia astept ziua de maine, sau mai bine zis – azi, sa ies sa ma balacesc putin in zapada, dupa care, va fi bine-venita o cana de vin fiert.

 

Lasă un răspuns

