Lotus Royal

De trei ani de cand lucrez ca promoter, am avut parte de fel de fel de evenimente, de promotii plictisitoare si de promotii carora le simt lipsa. Dar cu siguranta, una din ele este memorabila. Si aceasta este promotia la Lotus Royal ( hartie igienica). Nu stiu sincer ce a fost in capul meu cand am acceptat aceasta promotie, dar probabil pe moment nu m-am gandit la greseala pe care avem sa o fac. Pe langa faptul ca mi-am dat seama cat de penibila si jenanta este aceasta promotie, de abia cand am ajuns in magazin, am avut parte si de niste clienti pe masura.

Promotia consta in informare la raft, unde aveam in dotare niste pliante si bineinteles, o rola pentru demonstratie. Trecand cu vederea ca unii se uitau cam chioras la mine, altii nu s-au putut abtine sa nu-mi dea cateva replici de tinut minte. Pe langa clientii care si-au exprimat dezamagirea asupra acestor produse, pe motiv ca „se uda foarte repede si se rupe”, ranandu-si orificiile cu degetele din cauza impactului, au fost si clienti nemultumiti din cauza faptului ca le ramane culoarea  pe degete. Altii au venit cu pretentii: ca vor hartie de culoare verde, ca sa se asorteze cu baia, sau ca vor hartie alba, fara parfum, pentru ca….” n-am nevoie de parfum cand ma kk!”. Unii s-au plans de pret, fiind prea mare, sau de numarul de straturi, dar un client mi-a pus capac. In primul rand, pentru lejeritatea cu care vorbea, iar in al doilea rand, pentru descrierea amanuntita pe care mi-a facut-o. Si aceasta a fost: ” Nu vreau hartie din asta, pentru ca de multe ori patesc lucrul acesta ( si imi ia un pliant din mana pe care-l rupe). Si apoi, trebuie sa strang asa hartia ( si imi mototoleste pliantul) si sa-mi scot de sub unghii toata mizeria ( si isi baga cel mai ascutit colt al pliantului mototolit pe sub unghii)”, dupa care incepe sa rada ca boul, uitandu-se la mine. Mai are rost sa zic ca m-a lasat fara replica si ca n-am sa uit cuvintele lui cate zile am?

2 gânduri despre “Lotus Royal

Lasă un răspuns

