Zambetul zilei

Un copil scrie o scrisoare lui Mos Craciun: ” Stii Mosule, eu am o familie foarte saraca, n-avem de nici unele si te-as ruga din suflte sa-mi trimiti un calculator ca sa pot munci in vreun fel sa-mi pot ajuta familia bolnava si fratii mai mici. Saru-mana, multumesc! Si daca se poate, trimite-mi si o bicicleta, ca sa pot iesi si eu la  joaca dupa ce termin munca.”

Scrisoarea ajunge la posta unde  este deschisa de lucratoare. Impresionate de saracia si maretia sufletului acelui copil care doreste sa-si ajute familia,  strang bani de la toate femeile lucratoare in acel oficiu postal, cumpara un calculator si il trimit baiatului.

Peste doua zile o scrisoare catre Mos Craciun…emotionate, postaritele o deschid cu infrigurare: ” Draga Mos Craciun, iti multumesc din suflet pentru calculatorul care a salvat de la moarte familia mea, dar uite ce s-a intamplat. Scarbele alea ordinare de la Posta, mi-au furat bicicleta, ca n-am primit-o.”

 

Lasă un răspuns

