Brazi de Craciun

 

Am cautat pe net diverse poze/pagini pentru a vedea ce ” se poarta” anul acesta in materie de brazi si ornamente. Si mare mi-a fost mirarea vazand multitudinea de culori, de brazi artificiali si de „idei” ale designerilor. Acestia sunt de parere ca bradul nu trebuie sa aiba mai mult de doua culori contrastante: rosu si auriu, alb si albastru, alb si auriu sau argintiu, ba chiar alb cu negru, iar ca materiale se incadreaza matasea, margelele, paietele, penele, cristalele swarovski sau catifeaua.

 

Nici brazii verzi anul acesta nu mai sunt la moda. Designerii  recomanda arborii de culoare neagra sau confectionati in totalitate din pene. Alte culori recomandate fiind albul ( acesta reprezinta foarte bine anotimpul rece), auriu, rosu, verde crud.

Bineinteles ca si pretentiile si fitele costa. De la cativa euro ajungand pana la sute de euro pentru materiale mai scumpe precum matasea sau puful de lebada.

 

 

5 gânduri despre “Brazi de Craciun

  1. @Roxana: din pct asta de vedere sunt de acord cu tine in doua privinte. Una- este faptul ca nici eu nu prea sunt de acord cu taierea brazilor, dar consider ca o data pe an se merita efortul, iar daca noi ca popor, am planta mai multi brazi decat taiem n-am mai avea pb. Si al doilea lucru este problema acelor de brad imprastiate prin toata casa. Este un mare chin intr-adevar, dar la fel, cred ca merita din plin.

  2. Nu optez pentru bradul natural deoarece il tin pentru o perioada si dupa aceea il arunc,iar eu nu sunt pro taierea brazilor 😉 Iar cu cel artificial nu iti faci nici probleme din cauza acelor de brad imprastiate pe jos 😉

  3. Cel albastru imi place 😀
    Eu am unu artificial,verde…anul trecut il ornamentasem cu beteala mov si alba…anul asta as vrea cu albastru si alb (probabil,posibil)…Trebuie mers shopping sa cumpar beteala albastra sigur 😆

Lasă un răspuns

