Superwoman

Cateodata plictiseala asta ma face sa raman surprinsa de propriile mele alegeri si cuvinte idioate pe care am obiceiul sa le scot pe gura. Nu degeaba m-a sfatuit un prieten odata ca ar fi mai bine sa scot un dictionar ” a la Bianca”, pentru a intelege si el limbajul meu ciudat. Pana la urma cred ca o sa pun in aplicare sfatul lui. Nu de alta, dar vad ca in ultimul timp au aparut mai multe persoane la orizont care aveau nedumeriri in privinta unor expresii „d`ale mele”. Eh, ce ti-e si cu lumea asta! Deja m-am saturat de vechile replici: ” esti nebuna”, ” esti tacanita”, ” esti sarita de pe fix”, „esti dilie”, ” ai probleme cu capul”. In fata acestor expresii eu prefer sa spun doar ca sunt o fire optimista, cu simtul umorului. L-am mostenit pe tata si ma mandresc cu asta, pentru ca rar se poate plictisi o persoana langa mine. Asta daca sunt bine – dispusa, ca daca ma scald in ape straine sunt in stare sa fut neuronii tuturor.

Si pentru ca eram intr-o zi de maxima plictiseala si chef maxim de caterinca proasta, am iesit in lume. Recunosc ca uneori am un stil inconfundabil de a ma face de cacao atat pe mine cat si pe cei  care au avut proasta inspiratie sa iasa cu mine. Si asa a fost si ziua de 11 noiembrie. Pozele vorbesc de la sine.

7 gânduri despre “Superwoman

Lasă un răspuns

