Punga buclucasa

Si acum vreau sa va mai povestesc ” una bucata amintire din Carrefour”! Bine, amintirea nu e a mea, e a colegului meu, dar e prea funny ca sa nu o povestesc. Funny pentru mine, ca saracul colegul meu, cred ca a avut cea mai horror zi de munca.

Probabil stiti si voi vorba aia, cum ca femeiele sunt mai jegoase decat barbatii. Sunt femeie si din pacate trebuie sa recunosc ca e cam adevarata. Nu o data mi-a fost dat sa intalnesc muieri idioate, certate cu apa si sapunul, imputite de le simteai de la o posta. Am mai povestit si in alte post-uri chestii asemanatoare si cine ma viziteaza regulat stie la ce anume ma refer. Dar cum traiam cu proasta impresie ca am vazut destule, a mai aparut o mandra la orizont care mi-a demonstrat contrariul.

„Seficul”, pentru ca asa imi place mie sa-i spun lui M. – era pe tura la munca. El fiind unul din sefii de paza ai Carrefour. Si intr-una din minunatele lui ture prin magazin, i-a venit proasta idee sa intre in camera de proba. A simtit el ceva in neregula de a fost atat de curios. Si intr-adevar, banuiala lui s-a adeverit. Intr-o crapatura din perete era o punga mototolita bine. A incercat el sa o scoata sa vada ce naiba e, dar nicio sansa. Atat de bine era infipta de nu se lasa cu una cu doua. Si mai bine s-ar fi incapatant pana la sfarsit. Ce a urmat, a reusit sa-i strice toata ziua  lui Seficul, impiedicandu-l pe acesta sa manace cateva ore bune.

A fost o bataie pe viata si pe moarte cu nenorocita aia de punga, dar intr-un final ea a   cedat, cazand zgomotos pe gresie. Impactul fiind atat de mare, din cauza fortei care a reusit sa o urnesca din loc, in momentul cand a facut cunostinta cu gresia s-a desfacut complet, aratandu-si incarcatura rosie-maronie, gelatinoasa. Seficul s-a facut alb la fata si in secunda urmatoare a prins aripi spre toaleta. Ceea ce se vroia a fi o punga, cu care el a luptat cu atat indarjire, era de fapt un tampon folosit.

 

4 gânduri despre “Punga buclucasa

  1. @Mircea: nu am sters comment-ul de la tine, doar ca nu am mai intrat pe blog si n-am apucat sa-l aprob. In mare parte, sa stii ca am mai auzit de astfel de specimene, bineinteles povestioare tot de la baieti. Nu stiu ce sa zic in privinta asta. Sunt oameni si oameni. Crede-ma, k eu am o mare problema cu astia care sunt certati cu apa si sapunul. Si ma dispera cand vad cat de destepti si importatnti se dau unii, dar tu, ii recunosti de la o posta doar dupa miros. Si din pacate am cunoscut destule astfel de specimene. Cu unii am fost chiar nesimtita, facandu-le cadouri produse de ingrijire. Pt ca pe moment, m-am gandit ca, macar din rusine, se vor simti si ei. Si tot n-am rezolvat nimic. Au fost ok 2-3 zile si pe urma au revenit la obiceiurile din fabrica. N-avem ce face. Decat sa-i suportam sau sa stam la distanta daca nu-i musai nevoie.

  2. De ce ai sters draga comentariul?
    Te-a deranjat?
    Acolo am spus adevarul pur plus ca nu am spus cu lux de amanunte si totul.

  3. Eu am o pe cineva in familie la fel.
    Schimba blugii de 2-3 zi dar sa se spele pe maini dup ce iese de baie (wc) nici o data nu am auzit-o.
    Si cum se intampla asta, pai nu o urmaresc dar se aude involuntar dupa ce se ridica de pe colac apasa butonul de apa si iese direct pe usa.
    Cand te mai gandesti ca are 23 ani si are si master.
    In rest cu spalatul pe dinti si restul de igiena, deja e de domeniul SF.
    Da in schimb face cate o baie la saptamana din aceea de zici ca sa inecat in cada, cu tot felul de mirodenii.
    Si sa nu mai zic ca-i stau ciorapii, sosetele si restul mizeriilor pe sub pat cu zecile de perechi.
    De plasticurile de la tampoane ( foitele de plastic) pe jos in baie fara sa le sesizeze.
    Dar in schimb nu uita sa toarne KIL-ul de cosmetice, creme de fata, lotiuni de corp.
    Stii ce ma frapeaza cel mai tare, ca tot mai multe imputite vezi dinastea pe strada, si cel mai rau si cel mai rau e ca arata tare bine si iti c-am creste nivelul testoteronului.
    Dar oare noi baietii cu ce gresim sa fim mintiti in halul asta de asemenea imputite.
    Eu sincer sunt sensibil la o femeie care i-a dat de sus de toate si ti se aprind calcaiele, dar cel mai tare mi-e frica ca nu stii ce gasesti sub blugii, rochita mini, bluzita decoltata. Aceste capcane ma scot din sarite din cauza ca pierzi timpul cu abureala cu o astfel de imputita si pana realizezi ca e o nespalata s-ar putea sa fii deja la boli venerice.

Lasă un răspuns

