Politista pt 1 zi

De cand ma stiu, Academia de Politie a fost una din obtiunile mele pentru viitor, dar uite ca n-a fost sa fie…

Pana intr-o zi, cand m-a sunat un prieten si mi-a zis ca are nevoie de o fata pentru post-ul de politista intr-un videoclip si m-a intrebat daca as fi interesata. Cum as fi putut rata asa ceva? M-am imbracat bine – merci si am plecat spre Buftea. Pe 1 noiembrie s-a filmat noul videoclip al Alexandrei Stan, sub regia lui Iulian Moga, domnisoara pe care multi o stiu cu melodia aceasta:

Noul ei videoclip va fi la piesa Mr. Saxobeat, melodie care suna cam asa:

Pe platourile de filmare s-a stat nici mai mult nici mai putin de 17 ore. Cel putin, eu atat am stat. Mi-a placut maxim, melodia e super misto, iar Alexandra o draguta. Ce si cum a iesit o sa vedeti cand va aparea videoclipul. Pana atunci, voi posta cateva poze din acea zi.

Lasă un răspuns

