Hello again!

Hello people!

Am revenit cu forte noi, asa ca pentru inceput de noiembrie! Am stat  cateva zile  pe tusa cu blog-ul din lipsa de timp. Dar am revenit cu povestioare noi, cu evenimente, cu poze….

– a trecut si mult asteptata mea zi de nastere, am mai imbatranit cu 1 an si pe aceasta cale vreau sa le multumesc tuturor pentru urari.

– am terminat si campania la Gillette…in sfarsit!!! ( dar e bine ca am alte povestioare pe tema asta, specifice clientilor Carrefour)

– am vazut ca am si o leapsa  de facut, de care promit sa ma tin atunci cand o sa am ceva mai multa inspiratie ( multumesc Roxana)

– ieri s-a filmat noul videoclip al Alexandrei Stan – va voi povesti ce si cum a fost si voi veni si cu cateva poze ( deh…chiar nu puteam rata momentul asta)

Sunt multe de povestit, acum…timp sa am!

Have a nice day!!!

2 gânduri despre “Hello again!

Lasă un răspuns

