A trecut…

Vineri a fost ziua mea de nastere, am mai imbatranit cu 1 an. Dar, cum a venit asa s-a si dus… Si cum au fost destui cei care m-au intrebat ce am facut de ziua mea ( probabil se asteptau sa fi facut ceva special), am zis ca voi scrie un post despre ziua respectiva, pentru toti curiosii care vor sa stie ce am facut de ziua mea.

In primul rand, n-a fost nimic atat de special pe cat as fi vrut. S-a simtit doar telefonul care-mi suna incontinuu si multitudinea de mail-uri pe care le primeam ( al dreaq facebook). In rest, nimic deosebit.

Pe langa faptul ca am vorbit la telefon cred ca pentru tot anul- vreo 6-7 ore le-am stat cu telefonul la ureche , incat, la un moment dat imi doream sa se termine o data ziua aia, am fost la serviciu. Macar atunci am putut sa-mi trag si eu sufletul si sa renunt la telefon pentru cateva ore. A fost dragut pentru ca am avut si o scuza foarte bine, asa ca, orele mele de munca au trecut foarte repede. Plus ca mi-am permis sa mai si intarzii o ora. S-a lasat cu bomboane, cu urari de bine, sanataturi si toate alea, cunoasteti si voi poezioara foarte bine, cu cadouri si cu foarte multa voie buna.

Dupa serviciu, mi-am dres gatleul cu un suculet, asa ca pentru inceput, iar seara s-a desfasurat in club. Nu foarte mult ce-i drept, pentru ca sambata dimineata o luam din nou de la capat si nu dadea bine sa merg borhoita toata la munca, indiferent ce scuza as fi avut.

Si cam atat…deci, nimic special. Dar, sper ca in cel mai scurt timp sa-mi pot face singura un cadou frumos, sa plec undeva pentru cateva zile. Sa vedem acum ce rezolvam cu timpul…

Oricum, inca o data va multumesc pentru urari si pentru cadouri…

Cateva poze din ziua  aia:

2 gânduri despre “A trecut…

Lasă un răspuns

