La multi ani, mie!!!

Acum cativa ani, o femeie era in spital – se chinuia sa aduca pe lume un copil! A rezistat miraculos operatiei de cezariana si a adus pe lume o superba fetita. A botezat-o Marina! Asa a inceput totul!!!

Era o dimineata ploioasa de toamna. O duminica superba in care un  suflet se chinuia sa vina pe lume. Era o fetita cu parul lung,  negru ca pana corbului si cu ochii albastrii scanteietori. Era dimineata de 29 octombrie , acum 21 de ani, cand mama mi-a oferit bucuria de a trai!!! A fost prima data cand am intrat in contact cu oamenii, cu lumina zilei, chiar daca n-aveam ce se intampla cu mine.

La cateva zile l-am cunoscut si pe tatal meu si din prima clipa cand m-a luat in brate, am stiut ca voi mosteni din toate punctele de vedere. Aveam zambetul lui, ochii lui, tenul lui, iar peste ani, am aflat ca aveam si caracterul lui. Tot tata a fost cel care a vrut  sa-mi schimbe si numele. Iar astazi ii multumesc  pentru alegerea facuta. Dar vroia sa am si un al doilea nume, un nume de sfant. Si cum eram nascuta la cateva zile dupa sarbatoarea Sfantului Dumitru, au hotarat ca cel de-al doilea meu prenume sa fie Dumitrita.

Anii au trecut, am renunat la  la scutecele si biberon si-am invatat sa merg de-a busilea. Mai tarziu am intrat la gradinita, dar cum doamna educatoare era chiar mama mea, s-a dovedit a fi o mare problema. Asa ca, in cativa ani am schimbat vreo -4 grupe. Pretentioasa de mititica, deh!!!

Apoi, au urmat primii pasi de scolarita. Si acum imi zambeste poza din albumul prafuit, poza facuta in prima zi de scoala. Anii au trecut si au trecut si au trecut. SI uite asa, odata cu ei a trecut si capacitatea si bac-ul si in curand va trece si licenta. Acum stau si ma gandesc, ca alii, la varsta asta sunt deja casatoriti, unii au chiar si copii.

Dar eu, la 21 de ani nu pot sa zic altceva, decat ca sunt un copil mare. Mai am atat de multe de invatat, de vazut, de ascultat si atat de multi pasi de parcurs. Sunt un copil matur, care a crezut, a sperat, a iubit,a suferit. Sunt un copil puternic, care a invatat din toate si a trecut prin toate cu bine. Dar sunt un copil trist, care a uitat sa se bucure de lucrurile simple ale vietii, care a uitat s zambeasca. As da orice sa pot intoarce timpul, macar pentru o zi si sa retraiesc inca o data toate clipele pana la varsta asta. As schimba atat de multe…

Sar cum  timpul este cel mai mare dusman al me si niciodata nu m-am bucurat sa intelegere si rabdare din partea lui, nici el nu va avea intelegere si rabdare din partea mea.

Vreau ca astazi sa fie inceputul unei  alte perioade din viata mea. O perioada in care vreau sa-mi indeplinesc toate dorintele, in care vreau sa traiesc si sa ma bucur de fiecare zi ce trece. Vreau sa ma plimb, sa calatoresc, sa iubesc, sa zambesc. Si da, am curajul sa spun  ca pot sa o iau de la zero. Sa ma ridic si sa sterg tot praful acumulat timp de 21 de ani, depus pe sufletul si pe inima mea. Vreau sa zambesc din toata inima, sa rad cu lacrimi si sa ma bucur de fiecare moment, pentru ca vreau! Merit sa fiu fericita, sa fiu implinita si vreau sa incep cu aceasta zi.

Si tot pe aceasta cale, vreau sa le multumesc parintilor ca m-au crescut pana la varsta asta, m-au educat, m-au invatat, pentru ca au avut grija de mine si mai ales vreau sa le multumesc ca m-au suportat, cu bune dar mai ales cu rele, timp de 21 de ani.l Fara ei nu as fi ajuns niciodata unde sunt acum.

Iar pentru incheiere, fara nici o urma de modestie ( astazi nu vreau sa fiu  modesta), vreau sa mai spun doar atat:

La multi ani,mie!!!

8 gânduri despre “La multi ani, mie!!!

  1. Scuze dragi cititori…se pare ca am scris post-ul asta ca ultima analfabeta, acum am vazut ca am mancat foarte multe litere…se intelege…a fost scris pe fuga, cand ma certam foarte urat cu timpul:(
    Mii de scuze!

  2. @ioniboni: Multumesc tare mult! Oricum, am vazut ca am scris postul asta ca ultima analfabeta. Am mancat multe litere;)) L-am scris pe fuga, trebuie sa-l redactez:))

Lasă un răspuns

