O piesa de teatru

Esti atat de departe de mine, dar, totusi, atat de aproape…

Parca iti simt rasuflarea ce-mi usuca trupul ud de sudoare, de lacrimi. Atat de aproape iti aud respiratia incat imi sparge timpanul. Inca iti mai simt palmele mangaindu-mi trupul firav si temator. … sarutul tau timid, dar pasional…privirea-ti sireata, dar calda…umerii puternici, bratele robuste, dar nesiguri. Cuvintele tale, momentele petrecute impreuna, zilele nesfarsite, toate…sunt o parte din tine…

Astazi au ramas toate in urma.  S-au ascuns in spatele cortinei ce tocmai a cazut. Ieri dansam imbratisati, jucand impreuna pe marea scena, in lumina reflectoarelor, sub privirile a sute de curiosi si de pofticiosi. Simpli oameni ce au fost martori ai iubirii noastre. O iubire ce se vroia eterna. Dar nimic nu este etern. Poate doar amintirile…

Cortina s-a lasat inainte ca spectacolul sa fi inceput. Inainte ca eu, sau tu, inainte ca noi sa terminam de jucat. Inainte de a ne sfarsi replicile, inainte de toate. Atat de repede s-a terminat, incat, n-am avut timp nici macar ca-mi invat bine rolul, sa-l inteleg. Iar scena s-a inchis, spectacolul s-a terminat, publicul a plecat fara ca macar sa aplaude. Si pentru ei s-a petrecut totul prea repede.

Acum teatrul este inchis, ferecat de lacate grele si panza de paianjen. O sala intunecoasa, cu scaune goale, reci si o scena mohorata, plina de praf si amintiri. Este scena pe care au secat doi mari actori. Este scena pe care noi, candva, ne-am jucat atat de frumos povestea de dragoste. Este scena vietii, pe care, de acum, vom urca separat.

Lasă un răspuns

