Soseta fermecata

Ma indreptam cu pasi grabiti spre serviciu, cand cineva ma opreste din drum. Era un barbat la vreo 30 de ani. Mi-am dat seama ca vrea sa-mi zica ceva, asa ca mi-am scos frumos castile din urechi sa vad ce-i trebuie. A venit foarte hotarat la mine, pe moment am crezut ca vrea sa ma intrebe de ceva de pe acolo ( eram in zona Unirii). Dar…mare mi-a fost mirarea cand am auzit ce-i debiteaza mintea:

El: ” Domnisoara nu te supara…”

Eu: Spune-ti va rog.

El: ” Vrei sa-mi dai o soseta de-a ta? Sa fac dragoste cu ea, sa o miros…?”

A dat el sa mai spuna ceva, dar mi-am bagat inapoi castile in urechi si mi-am vazut de drum mai departe.

Pfff…ce psihopati:(

4 gânduri despre “Soseta fermecata

Lasă un răspuns

