Hot la orizont

Eram intr-o zi la serviciu si venise ora cand trebuia sa-mi iau si eu pauza. Imi iau portofelul si plec grabita spre fumoar. Intru pe la angajati, iar cand dau sa ies, incep sa-mi piuie toate prostiile alea pe acolo ( nu stiu sa va zic cum se cheama, sunt niste aparate de le gasesti in fiecare magazin, la intrare. Iar daca furi ceva si vrei sa pleci alea incep sa tipe cand treci printre ele. Detectoare sau cum cacat se cheama alea.).

Asa…tipa de la control ma pune sa trec inapoi, iar tipa. Ma gandeam: ce dreaq au astea de urla, oricum nu-mi cumparasem nimic din magazin. Si uite asa, m-a trecut femeia aia de vreo 4-5 ori prin prostiile alea. Inainte – inapoi…dar alea urlau incontinuu. Imi luase portofelul din mana sa trec fara el, tot tipau. Colac peste pupaza, mai venisera si baietii de la paza si m-au luat in primire: ”  Hai mah Bianca, tocmai tu sa furi…”.

Si uite asa, m-au tinut acolo vreo 10 minute, mai-mai  sa ma bage in camera fermecata si sa ma dezbrace pentru a-mi face perchezitia completa. Eu una tremuram din toate incheieturile, nu intelegeam ce naiba se petrece si de ce cacat urla prostiile alea. Nu aveam nimic la mine, nu-mi cumparasem nimic si cu atat mai putin sa fur din magazin. Toata lumea statea cu ochii pe mine, era mai mult decat jenant. Am lasat-o pe doamna de la intrare sa ma controleze pe unde vroia, pentru ca stiam ca n-am nimic ascuns pe la sutien sau chiloti. Oricum nu avea sa gaseasca nimic, dar eram bulversata ca nu intelegeam de ce totusi urla mizeriile alea.

Cand…il vad pe mandrul meu tovaras de tigara si caterinca, iesind din dispecerat cu gura pana la urechi. Dupa el si ceilalti doi de erau pe tura in ziua aia. Femeia de la intrare a lasat naibii si controlul si mi-a dat voie sa ies. M-am dus dupa ei. Cand ce sa vezi, radeau si faceu misto pe seama mea, iar eu tremuram din toate  incheieturile.

Ce se petrecea? Mandrul statea in dispecerat si ma vedea pe camera de cate ori trec eu prin prostiile alea. Iar in momentul cand treceam prin ele apasa pe un boton ca sa ma urle aparatele.

Mi-au facut-o ce-i drept, le-a iesit farsa…dar, doar de data asta.

5 gânduri despre “Hot la orizont

  1. :)) eu cred ca ma speriam bine de tot si daca era vreo farsa si daca nu era…si daca totusi aflam ca era o farsa era vai de pielea persoanei pusa pe sotii :))

Lasă un răspuns

