Crema antirid

Bai frate, am o mare dilema: unii oameni chiar sunt atat de prosti sau doar le place sa se prefaca ca sunt prosti?

Eram astazi la serviciu si un simplu telefon a creiat o mare panica. Se anunta un mare control, iar noi cum nu suntem foarte in regula, ca sa zicem asa, a trebuit sa parasim locul de desfasurare a campaniilor. Asa ca…ne-am adunat, cu mic, cu mare si am” fugit”. Asa se face ca, in bucatarie eram in jur de vreo 20 de fete. Si stiti cum e vorba aia: „unde se aduna gaitele, e vai si amar.”

Nimeni nu mai avea loc de noi. Atat din cauza faptului ca eram foarte multe ca numar, bucataria fiind destul de mica; dar nici de gura noastra nu mai incapea nimeni. Si uite asa, am inceput noi sa povestim, sa radem, de zici ca eram in timpul liber. N-avem nici un stres. Adevarul este ca e foarte misto senzatia sa stii ca stai degeaba si mai iei si bani pentru asta. Dar, sa revenim…

Dupa cum v-am obisnuit, in unele post-uri scriu amintiri funny, dar care te lasa masca. Si pentru astazi v-am pregatit din nou ceva foarte dragut.

Cum stateam toata la un loc, am inceput sa povestim diverse amintiri de la locul de munca. Una mai misto ca alta. Deh…sa ne „simtem” si noi bine. Dar nu stiam ca domnisoara de la L`Oreal ne pregatea ceva tare. Asa se face ca…acum ceva timp i-a venit o clienta. In jur de 40 de ani avea madam. Vroia o crema antirid. Colega ii recomanda ceva, potrivit pentru varsta dumneaei si pentru cerintele impuse. Crema, foarte scumpa de altfel. Madam o cumpara incantata, chiar daca era in jur la vreo 2 milioane. Ce ti-e si cu criza asta…

Dar, (intotdeauna exista un „dar”), stimabila doamna revine in magazin dupa 3 zile. Foarte suparata se duce la colega sa-i faca scandal. Ca ea vrea banii inapoi, ca a cumparat crema degeaba, ca nu si-a facut efectul si ca nu e multumita deloc de ea.

Colega a incercat sa-i explice  ca intr-o perioada atat de scurta nici n-are cum sa vada vreun efect. Sa o foloseasca macar o luna, nu doar 3 zile. Vorba aia: ” Cu o floare nu se face primavara!”

Madam, foarte suparata, dupa cum spuneam, zice ca nu mai are crema, ca a terminat-o si nu vrea sa mai dea alti bani sa-si cumpere alta. Colega mea a ramas surprinsa. Cum dracu` sa consumi o crema de 100 ml in 3 zile? Si o intreaba pe stimabila cum a folosit-o de a terminat-o atat de repede. Raspunsul a fost foarte simplu, dar foarte socant:

„- Pai, am folosit-o de 3 ori pe zi. Dimineata, la pranz si seara, cate o lingurita!”

4 gânduri despre “Crema antirid

  1. @ Roxana: nu stiu cu ce a confundat-o, dar eu una am ras cu lacrimi astazi cand am auzit. Adevrul e ca unele persoane chiar te lasa masca cu prostia de care dau dovada:(

Lasă un răspuns

