Ganduri de toamna

Dimineata rece de octombrie…deschid ochii si privesc spre geamul pe care inca se mai preling picaturi din ploaia de peste noapte.

O senzatie de frig imi ingheata trupul. Cu greu reusesc sa ma dau jos din pat. Plapuma calduroasa nu ma lasa sa ma ridic, imi cere sa mai raman. Singura ce insista fara sa-si piarda speranta. Dar o refuz politicos si ma ridic cu greu. A fost o noapte lunga. Plina de vise ce nu ma lasau sa fug, sa ma trezesc…

Privesc in departare…e frig, dar placut! O zi frumoasa de toamna! De cand o asteptam…

Inca somnoroasa, ma imbrac cu greu si ies. Pasesc cu pasi grabiti pe un ocean de culori format din frunze, intr-un decor nesfarsit, plin de lumina, seninatate, binecuvantare, speranta.

Sufletul mi-e gol, gandurile pustii, totul duce spre nicaieri. Un zambet atat de trist, sters, imi incearca chipul, fara reusita.

Ploua! Rece, dar totusi cald. Frig! Nu-l mai simt, inima imi incalzeste tot trupul. Nori de fum si praf ineaca strazile Bucurestiului. Oameni grabiti, agitati merg spre nicaieri. Chipuri triste, fete plouate, inimi reci.

Totul, atat de pustiu, trist, inecacios, dar atat de frumos…

Ma linisteste, plutesc spre un loc unde nu vreau sa merg, dar trebuie. Daca as putea opri timpul, in clipa asta, sa nu pierd nicio secunda din aceasta zi mirifica. Dar n-am cum si continui sa merg, ghidata mai mult de instinct.

Gandurile mi se invart cu repeziciune, ducandu-ma in locuri nestiute de mine. Dar e placut si mai vreau…

Vreau sa iubesc, sa visez, sa sper, sa cred. Vreau sa ma bucur ca traiesc!

4 gânduri despre “Ganduri de toamna

Lasă un răspuns

