Oameni si oameni

Din categoria: ” Multi retardati este pe lume”, va prezentam: un domn, la vreo 35 ani, inalt, corpolent si cu un simt al umorului cam ciudat, cam prea ciudat as putea spune.

O zi frumoasa de toamna, eu la munca. De raft-ul unde-i amplasat Gillett-ul se apropie un domn. Ma duc langa el sa vad ce vrea. In secunda urmatoare, nenele se lasa pe vine si-si vara nasul sub fusta mea. Tin sa precizez ca am o costumatie de maicuta…cam asa:

Adevarul e ca m-a cam bagat in ceata gestul lui si cum n-am putut sa ma abtin si ca o draguta ce sunt l-am intrebat foarte frumos daca doreste sa ridic fusta mai sus, nu de alta, dar poate vrea sa aiba o vedere mai buna.

Pana la urma, am revenit la cele normale, sau cel putin asa credeam eu. Pentru ca in munca mea dificila de-ai prezenta lui produsele, am observat ca el nici macar nu era atent la ce vorbeam eu, tinand mortis sa-si bage nasul mai adanc sub fusta mea. Pentru a nu mai avea probleme m-am asezat si eu pe vine, langa el, pentru a nu mai fi tentat omul sa se uite pe unde nu trebuie.

Cauta spuma de ras. I-am aratat ce am la raft, iar unul din sortimente avea si varianta cu 50% gratis. Eh, acuma sa vezi belea! Ce credeti ca face stimabilul? Imi ia spuma de ras de pe raft si ma intreaba daca-i buna. L-am sfatuit sa o incerce, pentru ca eu nu am de unde sa stiu cat este de buna, avand in vedere ca sunt femeie, nu folosesc asa ceva. Dar el a tinut sa ma contrazica, spunandu-mi ca as putea sa o testez intr-un alt mod. Si a inceput sa-si frece diabolesc mana pe acea spuma de ras, ca si cum ar face bataturi in palma 😀 Sper ca intelegeti aluzia! In momentul acela eu si colegele mele am ramas socate de gesturile pe care le facea stimabilul domn. Nu-mi venea sa cred ce-mi arata si mai ales ce scoate pe gura, un domn prezentabil la prima impresie. Dar stiti si voi treaba aia cu aparentele…

Bun!!! Daca ar fi fost dupa bunul meu plac, in secunda a doua il injuram de nu mai calca in viata lui prin magazin. Dar de data aceasta am hotarat sa fiu draguta, mai ales ca niciodata nu se stie  cine mai e atent la discutie si-mi poate pune bete in roate. Asa ca am inceput cu caterinca proasta, ca a lui de altfel. Iar de aici, n-a mai fost decat un singur pas, pana la momentul cand am inceput sa rad cu lacrimi.

Stimabilul a tinut mortis sa-mi dea si cateva lectii de viata…din a lui bineinteles. Ceva de genul: ” Munceste mult acum, ca la batranete sa ai bani multi sa-ti permiti sa umblii cu astia mai tinerei, ca stii si tu…de la o varsta nu prea mai merge treaba. Uite la mine, am acum o pustoaica de 20 de ani si tare bine-i. Asa sa faci si tu daca vrei sa fii fericita. Cauta-ti acuma unul cu  bani multi care sa te intretina si cand moare toata averea iti ramane tie si iti vei putea permite sa mergi la astia tinerei si in putere.” Mai pe romaneste, ia-ti acuma un mosneag cu bani multi si cu zile putine, da-o dracu` de tinerete, ca ai timp de ea la batranete. WTF?

In fine, ideea e  ca mare branza nu a cumparat, dar a reusit sa ma faca sa rad copios si pe mine si pe colegele mele. De foarte mult timp nu am mai ras cu atata pofta…

Lasă un răspuns

