Acetona, bat-o vina

De cand lucrez pe campania asta la Gillette am avut parte numai de peripetii. Ma gandesc ca in curand se va termina si chiar imi va lipsi, singura probabil.

Pe raion sunt 4 mandre: Gillette ( eu), Blend-a-med, Sensodyne si Nivea. Si de multe ori ni se intampla sa intram intr-un consiliu` de cateva ore, in loc sa muncim. Mai pe romaneste, stam la barfaraie. Povestim, radem, glumim…deh…sa treaca timpul mai repede. Si iata ce ne poveste Oana, colega de la BAM:

A avut o clienta zilele trecute care era interesata de o pasta de dinti pentru albire. Oana i-a recomandat ceva. Stimabila doamna a zis ca a folosit-o si ca nu a avut nici un efect. I-a zis ca a incercat de toate ( si a inceput sa i le arate la raft pe cele incercate de ea, dar fara nici un efect).

Iar la final, da si bomba: ” Am incercat si cu acetona si tot nu mi s-au albit dintii. Nu stiu ce sa mai folosesc, ca vad ca nimic nu-mi prieste!”

Concluzia: WOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!

2 gânduri despre “Acetona, bat-o vina

  1. concluzia : de aia nu merge economia romaneasca, fiindca angajatii sunt incompetenti care pierd timpul degeaba

Lasă un răspuns

