Hot la 10 ani

Cei care imi citesc blog-ul constat stiu cu ce ma ocup eu momentan. Asadar, lucrez intr-un mare supermarket din capitala, de 2 luni. Dar in aceste 2 luni pot sa zic ca am avut parte de fel de fel de peripetii cat pentru 10 luni. Eram linistita, imi vedeam de treaba mea, cand pe usa de la depozit iese ca o furtuna Cornel (pers. de la paza). E un om tare calm, calculat, iar tacerea lui de scoate din minti. Atitudinea lui mi s-a parut ciudata, mi-am dat seama ca s-a intamplat ceva. Curioasa  cum sunt din fire, am plecat dupa el. La cateva minute il vad langa o fetita. Hmmm…ma gandeam, de ce atata graba? Eh, o fi vreo nepoata ceva, el fiind prea tanar pentru a avea un copil, sau…cine stie? M-am dus inapoi la treaba mea.

Peste vreo jumatate de ora imi iau pauza de tigara.In drumul meu spre fumoar trebuia sa trec pe langa camera vesela. In aceasta camera sunt adusi cei ce fura din magazin si sunt persecutati:)). Mare mi-a fost surpriza cand am vazut-o pe fetita intinsa pe jos plangand, langa ea fiind un morman de haine.

Domnisoara, de numai 10 ani furase haine de 170 RON. Vazand ca ii merge, vroia sa se duca la intrare sa le impacheteze si sa mai fure o tura. Din pacate pentru ea, a fost prinsa chiar acolo.

A stat ceva timp in camera vesela pana a venit politia si a luat-o. La cateva zile dupa secventa asta a fost prinsa o alta domnisoara, de 14 ani de data aceasta, ce furase produse cosmetice in jur de 100 RON.

Ce sa zic? Frumoase teluri mai au si pustoaicele astea…

4 gânduri despre “Hot la 10 ani

  1. @ Lili: Fetita respectiva furase totusi de o suma frumusica. Plus ca vroia sa mai fure inca o data. Cat despre cleptomani, am vazut si din astia destui in magazin. Cu toate ca aveau bani la ei, facuse cumparaturile si le si platise, o parte din produse le-au furat. Ghinionul lor a fost ca i-a prins.

  2. In Occident se fura la greu. Doar ca aia nu se obosesc sa mai cheme politia ptr chestii minore, doar pentru sume consistente. Intotdeauna vor exista oameni care fura din magazine, din diverse motive. Si sa nu uitam de cleptomani.

  3. @ Mihai: Sa stii ca fata arata destul de ok, adica nu mi s-a parut a fi dintr-o familie nevoiasa. Si din cate am inteles, sora ei ar fi trimis-o sa fure hainele, ea fiind mai mare.

  4. Iti dai seama ca fata aia a fost trimisa de cineva sa fure din magazin. Nu cred ca o ducea pe ea capul sa fure la 10 ani. Mai ales haine. O fi venind dintro familie nevoiasa, fara posibilitati, poate nu are cu ce sa se imbrace si uite asa a ajuns sa fure la 10 ani sau la 14

Lasă un răspuns

