Sistemul medical

Mai devreme m-a sunat o prietena. Nu mai vorbisem cu ea de vreo 2 saptamani. Era tare abatuta, vroia sa stea de vorba cu cineva. Ce mi-a povestit m-a socat.

Acum aproape un an a avut o problema – chirurgicala. S-a imbolnavit. De la par de animale, e foarte sensibila.  Nu are animale in casa si totusi a prins-o boala. A trebuit sa se opereze. Dintr-o operatie grea, o perioada lunga de tratamente si controale, in cateva luni i-a mai ramas o mica cicatrice la gat. Se observa foarte putin. Dar, saptamana trecuta boala a ajuns-o din nou. S-a agravat, dupa aproape un an. A trebuit sa se opereze din nou. De ce? Din cauza doctorilor idioti si a sistemului medical din Romania care lasa foarte mult de dorit.

In urma cu cateva luni, cand s-a operat prima data, medicul de atunci nu si-a facut treaba cum ar fi  trebuit, asa cum se intampla mai mereu. Nu a operat tot ce trebuia. Si uite asa, cu timpul, cicatricea pe care o avea, a inceput sa se infecteze. Mereu statea pansata, deoarece ii curgea un lichid alb. Pe langa asta, i-a mai dat si un tratament, undeva la vreo 15 pastile pe zi, tratament ce trebuia tinut vreo jumatate de an. Degeaba, nu a avut nici un efect. Ba din contra, i-a distrus stomacul si ficatul, deoarece nu ere potrivit pentru ea.

Acum se simte rau, a mai taiat-o de 2 ori, in aceiasi zona. Si toate astea din cauza unui medic idiot care nu si-a facut treaba. Am sfatuit-o sa-l dea in judecata. Nu vrea. Mi-a zis ca: ” Nu ma incanta banii, n-am nevoie de ei, vreau sa fiu cea care am fost candva, nu desfigurata ca acum.” Mi se rupea sufletul cand o auzeam, cand imi povestea prin ce a trecut din cauza neatentiei unui medic interesat doar de bani.

Pe langa asta, cu toate ca se simtea foarte rau de la anestezie si de la operatie, i-a dat drumul acasa dupa doar o zi, pe motiv ca nu au suficiente paturi unde sa o mai tina si pe ea si ca oricum isi va reveni dupa ce va trece efectul anesteziei. Cum se poate asa ceva? Si cu toate astea, vorbim de Spitalul de Urgenta Floreasca.

In ziua de astazi numai bolnav sa nu fii ca nu se uita nici dracu` la tine.  Stiu ce inseamna, pentru ca, din pacate, la un moment dat m-am izbit si eu de sistemul nostru medical, care e de tot cacatul. Toti vor bani si atat. Nu-i intereseaza ca tie iti este rau, ca se infecteaza sau ca ramai cu semne pe urma. Conteaza sa le intre lor banii in buzunar. Prefer sa fiu saraca dar sanatoasa, sau, prefer sa plec dracu` de aici. In strainatate pana si animalele sunt tratate mai bine ca la noi, de oameni nici nu mai are rost sa vorbim. Numai in tara asta de cacat, nimic nu merge bine. Dupa ce ca ” alesii poporului” ne-au luat tot ce se putea lua, acum ne iau si sanatatea.

4 gânduri despre “Sistemul medical

  1. Are dreptate Marius. Cred ca cel mai bine este sa-l dea in judecata pe doctor, atat pentru binele ei cat si pentru binele celor care vor mai intra pe mana unui astfel de medic.

  2. @ Marius: Asta i-am zis si eu dar exclude aceasta varianta. Nici nu vrea sa auda. Acum e cu moralul la pamant, nu-i sta capul la judecata, poate pe viitor, dupa ce isi mai revine putin, sper sa ia o decizie inteleapta.

  3. Prietena ta procedeaza total gresit daca nu il da in judecata pe medicul respectiv. NU este vorba de bani ca despagubire, instanta decide daca altii ca ea vor avea aceiasi soarta. Sfatul meu este sa ii dea in judecata.

Lasă un răspuns

