Cu alcool sau fara?

De-a lungul timpului am observat ca job-ul de promoter imi ofera foarte multe posibilitati. In primul rand, imi ofera posibilitatea de-a cunoaste oamenii, mult mai bine de cat i-as fi putut cunoaste in alte job-uri. Doar, vorba aia, lucrez cu oamenii si cum ii poti cunoaste mai bine decat lucrand cu ei si stand in mijlocul lor?

Zilele astea am avut parte de niste faze memorabile. Stiam ca prostia si nesimtirea sunt infinite, dar nu mi-am imaginat sa fie chiar atat de grave si pe o suprafata atat de mare. Dar uite ca, inca mai sunt lucuri care ma surprind.

Scumpa mea colega, momentan promoter la Colgate, viitoare doamna doctor. Se apropie o doamna de ea, cauta apa de gura. Roxana ( colega mea ) i le prezinta pe rand, pe cele din marca Colgate.

Rox: Avem asa ( si ii arata produsul) si asa ( ii arata produsul celalalt).

Clienta: Pai si care e difierenta intre ele?

Rox: Pai una e cu alcool, cealalta fara!

Clienta ( foarte confuza): Pai si daca esti la volan ce faci?

Mai are rost sa zic ca Roxana a inceput sa rada diabolic, nemaiputand sa-i raspunda? Si bineinteles, ca stimabila doamna a ales produsul fara alcool, nu de alta…dar sa nu se imbete  la volan, poate ii pun astia fiola.

9 gânduri despre “Cu alcool sau fara?

  1. Hahaha! Tare asta! Ce lume proasta numi vine sa cred. ea o inghitea sau ce naiba facea cu ea? Auzi, sa te imbeti de la apa de gura:))))))))))))

Lasă un răspuns

