Voltron-varianta feminina

Pe modelul Voltron urmeaza:

Credeam ca nu ma mai surprinde nimic, dar se pare ca m-am inselat din nou. Nu stiu ce naiba se intampla, o fi ceva in aer, cert e ca a innebunit lumea. Sa va povestesc…

Ies intr-o zi de la metrou si cineva imi intinde un biletel. Erau 2 tipe care imparteau…ceva. L-am luat, m-am uitat in mare pe el, dar pentru ca scria foarte mult, am zis ca-l citesc mai tarziu. Ma cam grabeam, asa ca l-am bagat in geanta.

Imi termin eu treburile si ajung acasa. In geanta gasesc biletelul, il scot si ma apuc de citit…

Pentru ca nu se intelege foarte bine, o sa va scriu eu continutul, ca sa nu va chinuiti sa descifrati:

Te iubesc!!!!

( Nu va speriati, este pur si simplu, o declaratie de dragoste)

M-am gandit sa-ti fac o mica surpriza… 🙂 fiecare cuvant e scris din inima!

Te iubesc pentru toate clipele in care ai fost langa mine, la bine si la rau!!!

Te iubesc pentru toate noptile in care am adormit in bratele tale si te iubesc pentru diminetile in care imi pregateai cafeaua! Te iubesc pentru tot ce am facut impreuna in acesti 4 ani, si te iubesc pentru tot ce vom mai face! Te iubesc pentru ca mereu stii ca va fi bine si te iubesc pentru faptul ca e chiar asa! Te iubesc pentru clipele in care mi-ai sters lacrimile si te iubesc pentru momentul in care mi-ai adus zambetul pe buze! Te iubesc pentru ca ne-am maturizat impreuna si te iubesc pentru ca vreau sa imbatranim unul langa celalalt! Te iubesc pentru ca mereu cand mi-ai promis ceva, mereu te-ai tinut de cuvant si te iubesc pentru ca mereu ai stiut sa ma asculti! Te iubesc pentru fiecare loc pe care l-am vizitat impreuna si te iubesc pentru ca marea langa tine a fost minunata! Te iubesc pentru linistea pe care mi-o ofera ochii tai si te iubesc pentru dulceata care o expirma buzele tale! Te iubesc pentru ca asa m-ai invatat fara sa stii si te iubesc pentru ca langa tine pot fi eu!Te iubesc pentru miile de poze pe care le avem si te iubesc pentru ca n-ai uitat nici una! Te iubesc pentru ca mi-ai oferit vacutza fara ocazie ” doar pentru ca e marti” si te iubesc pentru versurile pe care mi le-ai scris doar mie! Te iubesc pentru ca ma faci sa ma simt mai frumoasa decat sunt si pentru ” Camin Fericit”! Te iubesc pentru cadoul special oferit de Craciun; ma refer la cei 2934 ” te iubesc”, asternuti intr-un caiet!

De ce te iubesc? Te iubesc pentru ca esti un barbat minunat!!! Te iubesc fara sa stiu probabil de ce si sincer acum!? nu asta e dragostea!? sa iubesti si sa nu stii de ce!? sa nu stii sa exprimi in cuvinte ceea ce simti!? Te iubesc si, am vrut sa impartasesc asta intregii lumi, pentru ca meriti!

Multumesc ca ma faci fericita si imi aduci zambetul pe buze! Mereu te voi sprijini in tot ceea ce vei face si mereu voi fi langa tine!

LA MULTI ANI, DRAGOSTEA MEA!!!”

Cam asta a fost biletelul. Acum, sa-mi fie cu iertare, dar nu ma pot abtine de la cateva comentarii.

In primul rand, nu inteleg de ce distinsa domnisoara mai avea nevoie de o prietena pentru a imparti aceste biletele. Pentru ca erau prea multe si vroia sa termine treaba asta cu iubirea mai repede, sau poate ca il iubeau amandoua? Mama naibii,cine stie?

Biletelul incepe cu urmatoare fraza: ” M-am gandit…” Se si vede, sa stii! Cu ce? Cu singurul neuron care ti-a mai ramas stabil? Cica ” fiecare cuvant e scris din inima” si incepe un lung sir de ” te iubesc” pentru ca: clipele in care i-a fost alaturi, pentru ca adormea in bratele lui si se trezea cu miros de cafea. Pentru ca el e un mic geniu si stie ca intotdeauna va fi bine, chiar si acum cand e criza, nu degeaba i-a facut o surpriza cu biletele. Anul viitor ii cumpara un bilet pe Coasta de Azur. Pentru faza cu zambetele si lacrimile de pe fata. Acum cred ca i le-ai adus tu lui, inzecit, odata cu acest biletel impartit la lume. Cica il iubeste si pentru faptul ca s-au maturizat impreuna. Unde? Cand? Cum? Iarta-ma, dar nu se vede! Vad ca are ganduri mare fata: ” vreau sa imbatranim impreuna!” Stai sa vezi daca mai vrea el, dupa o asa mirifica surpriza.

Mi-a placut si faza aia cu: ” Te iubesc pentru miile de poze pe care le avem impreuna si te iubesc pentru ca n-ai uitat nici una din ele” WTF? Pariu ca sunt cateva pe care totusi le-a uitat? Si cum mama dracu` poti iubi pe cineva pentru niste poze? In fine…ma depaseste treaba asta.

Si acum, punctul culminant. Mi-a placut maxim faza cu vacutza oferita ” fara ocazie, doar pentru ca era marti”. Pai draga mea, nu trebuie sa fie o ocazie speciala ca sa-ti faca un cadou din care tu ar trebui sa intelegi esentialul. Se pare ca tu ai inteles doar notiunea de ” cadou”. Dar pe urma, scrie o faza si mai misto: ” te iubesc pentru ca ma faci sa ma simt mai frumoasa decat sunt”…dupa ce ti-a daruit o vaca, tu totusi te simti mai frumoasa decat esti? Foarte subtil, intr-adevar!

” Te iubesc pentru ca esti un barbat minunat!” Mda…am vazut cat de minunat iti este barbatelul si ce IQ cat marimea mea la pantof are, in momentul cand ti-a asternut ” 2934 te iubesc intr-un caiet”, asa, Ca Cadou de Craciun!!! Apropo, care-i faza cu numarul asta? Reprezinta cei 2934 de neuroni lipsa, sau poate 2934 de secunde mirifice petrecute alaturi de tine?

In fine, n-are sens…trebuie sa va mai maturizati putin ” impreuna”. Multe ” succesuri” in dragostea voastra!

Lasă un răspuns

