Brandson

Dupa cum am promis si intr-un alt post, o sa incep cu un cacat si voi termina cu o gramada de cacat. De ce? Simplu! Chiar daca movilele de cacat au aceeasi culoare ( adica acelasi profil), unele din ele sunt mai mari si mai urat mirositoare.

Asadar, ca o fatuca mandra ce mi-s si  harnicuta din cale-afara, m-am gandit sa-mi caut si eu un job, sa mai pun osul la treaba. Prea stateam toata ziua si nu faceam mai nimic. Si stiti si voi cum e, stai cat stai, dar de la un timp plictiseala te omoara.

Asa ca, am intrat repede pe niste site-uri de profil, mi-am facut frumusel niste CV-uri si le-am depus pe la diverse companii. Citeam doar anunturile de pe site-uri, dar habar n-avem cu ce se mananca in mare o firma sau alta. Si uite asa, trece o zi, trec 2, in sfarsit ma suna si pe mine cineva. Stiti si voi cum e…la 19 ani, de unde dracu` sa ai experienta, cand tu nici macar n-ai iesit de pe bancile facultatii? Cred ca este de la sine inteles ca nu mi-am depus CV-ul pentru vreun post de director.

Sa revenim! Ma suna intr-o zi o mandra, pe nume Alexandra,  ca e de la firma Branson, ca mi-a vazut CV-ul si prin urmare ma invita la un interviu. Eu, mai entuziasmata si emotionata ca niciodata, incep sa caut pe tot felul de site-uri sa aflu mai multe despre profilul firmei. Mai lucrasem in mizerii din astea, dar fiind ceva nou, era imposibil sa nu am si ceva emotii.

Si vine ziua interviului. Ma imbrac frumos, ca doar deh…prima impresie te omoara, imi fac curaj si ies pe usa. Dupa ce ma invart pe toate stradutele posibile si imposibile de la Pta. Victoriei ( toate aratau exact la fel, doar ca aveau nume diferite), ajung in sfarsit pe straduta care trebuia. Si merg si merg si merg si in sfarsit gasesc si nenorocitul ala de numar unde se afla firma, scrijelit pe o poarta. Mare mi-a fost mirarea sa vad ca firma era intr-un apartament. Da stiu, am pomenit mai devreme de poarta…dar era un bloc „ingradit” :)). Sun la interfon, mi se deschide…urc pe scari si bat la usa. Mi se infatiseaza o piti…da,da,da…o pitipoanca! Clar, am zis ca am nimerit la videochat ( doar mai aveam eu experiente de genul asta). Ma invita inauntru si ma pune sa astept.

Si astept si astept si astept frateeeeeee, de am crezut ca mandra m-a uitat acolo. Chiar asa, ma gandeam, nu mi-a zis nimeni pana acum ca as avea fata de bibelou. Intre timp mai vin niste mandre si in scurt timp camera devenise neincapatoare. Domnisoara Alexandra, sau Miss Piti Brandson, vine si ne prezinta ea niste prostii, dupa care urmeaza un trainning de 4 ore. A doua zi incepeam o promotie la L`Oreal.

Trec zilele, termin munca si astept sa-mi iau banutii. Am avut impresia ca eu am un mare defect in ceea ce priveste punctualitatea, dar am observat cu stupoare ca sunt altii care ma intrec. Si uite asa au trecut vreo 2 luni, timp in care mandra nu-mi raspundea la telefon, pana cand m-a sunat sa ma duc dupa bani. Cand i-am luat, am vazut ca imi daduse mai putin decat trebuia, dar nu am zis nimic. Am mai lucrat ceva timp cu ei si de fiecare data cand venea timpul, sa-mi dea banii, imi dadea mereu mai putin, bineinteles, fara nici un fel de explicatii. Era si normal sa ma interesez la colegele mele de breazla, sa vad daca doar mie mi se intampla minunea, dar am aflat ca si ele pateau la fel. Si bineinteles, ca restul de bani, care trebuia sa ne revina noua, ramaneau in portofelul mandrelor: Alexandra sau Georgiana.

Asa ca, cine vrea sa le mai ingrase putin portofelele domnisoarelor ( sau poate sa le zica niste vorbe de dulce), le gasiti aici:

Alexandra: 0729037988 / cuppycake_d@yahoo.com

Georgiana:0721104666 ( se vede ca-i a dracu`, ia uite ce nr are!)/ georgiana_2909@yahoo.com

Bafta in afacere!

Lasă un răspuns

