Bancul zilei

Un roman, un tigan si un ungur gasesc pestisorul de aur. Acesta, promite ca o sa le indeplineasca fiecaruia cate o dorinta daca ii da drumul inapoi in apa. Zis si facut. Dupa ce se vede inapoi in balta, pestisorul vine sa le indeplineasca dorintele promise.

Il intreaba pe ungur: ce-ti doresti?

Ungurul: ” Pai vreau sa ma intorc la familia mea, sa ma duc din nou in tara mea si sa stau alaturi de cei dragi mie.”

Zis si facut, pestisorul se tine de cuvant si il trimite inapoi acasa. Urmeaza tiganul:

Tiganul: ” Pai mah pestisorule, eu imi doresc sa fie pace, sa nu mai aiba nimeni nimic cu noi si sa nu ne mai urasca nimeni. Vreau inapoi in tara mea, la familia si prietenii mei, aici e prea multa ura, nu mai suport.”

Pestisorul ii indeplineste dorinta si trimite toti tiganii la ei acasa. Vine si randul romanului…

Romanul: ” Mai pestisorule, inainte de toate, vreau sa te intreb ceva: vrei sa spui ca incepand de astazi nu mai avem tigani si unguri la noi in tara?”

Pestisorul: ” Da!”

Romanul: ” Atunci eu vreau o sticla de Cola!”

Un gând despre “Bancul zilei

Lasă un răspuns

