Combinatozaurul

Nu stiu cum naiba se intampla, dar cred ca am o afinitate pentru astfel de specimene. Cand te pui cu cine nu trebuie, dai de dracu! Parca asa era o vorba. In fine!

De cateva zile ma tot sicaneaza un ghertoi de la serviciu. Primele zile au fost cum au fost, dar vad ca de la un timp, individul asta chiar a devenit o problema. In primul rand, sa-i facem o  mica descriere: distinsul, e mare sef la interventii CSP in cadrul unui mare supermarket din Bucuresti. Nu dam nume pentru ca nu-i nevoie de reclama. 1.80 cm, corpul in forma de triunghi, adica, sa ma intelegeti: muschii si spatele sunt foarte mari si lati, iar talia si fundul foarte mici, picioarele si mersul, foarte strambe de altfel. Ce sa mai…un adevarat om al pazei si protectiei! Parul mereu si-l face tepi, merge intotdeauna cu mainile in buzunar si adopta un aer de mare macho, ” mare stil”, dupa cum spune distinsul. Are pana in 30 de ani si e mare fan al lui Salam, din ce am observat. Toate discutiile lui se invart in jurul acestui subiect: nunta lui Salam, concertele lui Salam, ” hit-urile” lui Salam, s.a.m.d. Din ce am vazut, omul si-a cam ratat cariera. Probabil si-ar fi dorit sa fie un mare concurent de-al idolului sau, deoarece am vazut ca are si ceva inclinatii artistice. La fiecare pauza, inegalabilul incearca sa mai destinda atmosfera cu ceva serenade – manele evident. De altfel, s-a incadra perfect in peisaj, fiind foarte tuciuriu la ten, incat ai fi tentat sa-l confuzi cu umbra sa.

Si uite asa, stimabilul, fiind un mare gigolo al momentului, incearca si el sa agate, poate, poate il baga si pe el cineva in seama. In primele zile de munca, cu un aer foarte bine improvizat, aratarea s-a instalat in fata mea, cerandu-mi numarul de telefon. Lovit in cap ca de o piatra, refuzul meu l-a cam sictirit. Si de atunci, face ce face si-mi cauta nod in papura.

Azi asa, maine asa, suporta omul cat suporta, dar totul are o limita. Pana azi, cand stimabilul, plimbandu-se de la un capat la celalalt cu inconfundabila lui aroganta, incepe sa-si dea mari aere. Se apropie foarte mult de locul unde ma aflam impreuna cu una din colegele mele la o mica barfa, vorbind la telefon, ca doar deh…e om cu importanta. La o privire mai atenta observ socata  ca domnul tinea telefonul invers la ureche. Wow! O fi o noua moda sau doar prostia infinita a unui singur om? Oricum, dupa scena asta mi-am dat seama ca n-am mai ras cu lacrimi si cu atata pofta de foarte mult timp.

In sfarsit vine pauza si ma duc si eu la o tigara. Prezentabilul domn era si ele afara, bineinteles fredonand unul fin minunatele slagare ale momentului. Si cu una cu doua, iar incepe sa se bage in seama cu japca, dupa cum ii obiceiul. Nici eu nu ma las mai jos, doar sunt mare scorpie, ce naiba. Si din toata mizeria asta, a iesit o frumusete de scandal, sfarsindu-se prin faptul ca el urma ” sa-mi futa una”. Se pare ca a fost foarte jignit de umilul meu sfat in momentul cand l-am invitat sa foloseasca cu incredere atat apa cat si sapunul, ca e cam tuciuriu la fata si sa stea fara frica, ca ele nici nu pateaza, nici nu oxideaza.

In fine, l-am lasat in pace si mi-am vazut mai departe de treaba. Dar, stiti vorba aia: ” Prostul nu e prost destul daca nu e si fudul”, stimabilul parand ca nu vrea sa se abata de la regula. Si uite asa, se apuca de trancanit in stanga si-n dreapta, ca-mi arata el, ca eu nu stiu cu cine m-am pus. Si bineinteles, vechea problema: ” moldoveanca imputita n-a ajuns sa-i faca lui din astea.”

Eu, cu un calm pe care nu mi-l recunosc, am stat putin de vorba cu domnul boss, am scris din toata inima si cu cea mai mare satisfactie o declaratie impotriva stimabilului, aceasta fiind picatura care i-a umplut paharul, el avand antecedente in probleme comportamentale, mai ales in societate.Iar de maine, dansul poate sa faca ordine, pace si liniste la groapa de gunoi, acolo de unde probabil  a si iesit.

4 gânduri despre “Combinatozaurul

  1. Iti atrag atentia : nu e corect sa zici „1.80 cm”. ori zici „1.80 metri”, fiindca metrul e UNITATEA DE LA INTREG, DIN FATA VIRGULEI, si daca scrii in forma asta, tu la metri te referi, intelegi?, ori scrii „1 metru 80 cm”.

Lasă un răspuns

