Picaturi de ploaie

Seara…pustiu.

Plimbare…spre nicaieri.

Frig, sufletul inghetat, dar inima calda. O ploaie rece de toamna a aparut de departe. Nu m-a alungat. Nu asta si-a dorit. Nici n-am vrut sa fug,  sa o dezamagesc – am ramas, neclintita din locul unde m-a surprins.

Era rece, ma uda, dar nu-mi pasa. Am renuntat la umbrela, am lasat-o sa-mi inunde sufletul, inima, mintea.

Imi placea, ma spala de durere, amaraciune si tristete, acesti musafiri  nedoriti ce-si instalasera corturile in interiorul sufletului meu. Au venit pe neanuntate si mi-au batut la usa. N-am apucat sa reactionez, m-au luat prin surprindere, iar acum nu mai vor sa plece. Ploaia ii mai scutura, sa ma lase in pace, sa-si caute alta gazda, eu sunt neprietenoasa.

Dar se incapataneaza sa ramana, nu vor sa plece, singura scapare pana la urma, cred, este sa plec eu. Dar unde? Ploaia nu ma poate primi si ea e musafir pe aceasta lume. Marea e prea trista acum ca sa-mi deschida usa, padurea e infricosatoare, mi-e frica sa merg la ea, cu toate ca e foarte primitoare. Ninsoarea, mai e pana sa vina acasa de departe.

Deci…unde?

Lasă un răspuns

