Amintire

Ai crescut in sufletul meu asemeni unei flori…

Ai fost o  samanta mica, neinsemnata, fragila…dar plina de viata. Incet, incet te-ai inaltat spre cer surazand. Cu grija ai trecut prin capcanele labirintului inimii mele, pana ai ajuns sa o stapanesti.

Ai crescut, un boboc suav, timid, gingas. Cu timpul, ai inflorit. Un trandafir superb ai devenit! Dar n-am stiut sa am grija de tine, te-ai ofilit.

Azi…am ramas doar cu spinii si cu amintirea unui trandafir inflorit, ce mult l-am mai iubit.

Lasă un răspuns

