Leapsa 3

Pentru ca eu am ramas putin in urma cu niste post-uri ( deh…sunt atat de multe lucruri pe care vreau sa le scriu, dar din pacate timpul nu este prietenul meu ) a ramas sa fac cateva lepse…de care o sa ma tin! Asadar, eu o sa le fac pe toate ( mi-au mai ramas 3 ) si cine e interesat si vrea sa le faca mai departe, e bine-  venit.

1. Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pag 18 si scrieti aici al 4-lea rand.

” Si cum nimic nu s-ar fi intamplat.”

2. Fara sa verificati, cat e ora?

6: 45

3. Verificati!

6:52

4. Cum sunteti imbracata?

Tricou + pantaloni scurti.

5.  Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?

Postam pe blog.

6. Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?

Ieri am iesit, m-am plimbat, am mers si am mancat la Springtime si am cunoscut un looser.

7. Ce ati visat ieri noapte?

Nu mai tin minte.

8. Cand ati ras ultima oara?

Acum jumate de ora, citind un blog.

9. Ce aveti pe peretii incaperii in care sunteti?

Mobila.

10.  Daca ati deveni multimilionara peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?

Probabil o sticla cu apa sa-mi revin din soc.

11. Care a fost ultimul film pe care l-ati vazut?

Sex and the City.

12. Ati vazut ceva neobisnuit astazi?

Inca nu, e prea dimineata. Este timp destul.

13. Spuneti-ne ceva ce nu stim  inca.

Hmmm, mi-e dor…de el!

14. Care ar fi prenumele copilului dvs, daca ar fi vorba despre o fetita?

Probabil Andreea sau Bianca Jr.

15. Si daca ar fi vorba de un baiat?

George, Dragos sau Alex.

16. Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile raiului?

Stai sa ajung pana acolo…

17. George Bush?

No comment!

18. Ce ati vazut la televizor ultima oara?

Mircea Badea – In gura presei, dupa care l-am inchis

Lasă un răspuns

