10.000 views!

De curand, am ajuns la 10.000 views!

Lucrul asta nu poate decat sa ma bucure, pentru ca, ce a fost mai mult ca o joaca la inceput, astazi a ajuns sa-mi ocupe o buna parte din timp. Trebuie sa recunosc, am fost cam pesimista la inceput, cand am facut acest blog, pentru ca nu l-am considerat o necesitate sau ceva atat de important cu care sa-mi ocup timpul. Dar, vazand statistica pe cele 5 luni de munca, ma face sa-mi doresc sa scriu si mai mult.

Pe aceasta cale, vreau sa multumesc tuturor celor care imi sunt aproape si imi citesc blog-ul, care imi dau sfaturi si ma sustin in ceea ce fac si promit sa ma tin de treaba si de acum inainte.

Have a nice day!

10 gânduri despre “10.000 views!

  1. Nu-mi zi de timp, ca nu stiu cum sa ma mai impart:(
    Multumesc frumos! Si sa stii ca ai mare dreptate cu ultima replica, intotdeauna e asa:D
    Have a nice day!

  2. Ohh!
    Timpul e si la mine o maaare problema,as scrie foarte multe,am pre amulte idei,dar nu am si timp:)).
    Anyway.
    Sa revenim.
    Sincer,te felicit >:D
    Si nu uita,tot ce incepe dintr-o prostie e mai frumos >:D:D<

  3. Pentru primele patru luni si jumatate sunt mai mult decat multumit.Numai daca as putea sa ma mentin asa si sa nu ma opresc, doar ca uneori nu am suficient timp.

Lasă un răspuns

